magj Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Syns liksom navnet er brukt opp på den båten fra Lunvik. Mannen stemmer for Elias. Har det i slekta, min tippoldefar. Men jeg er ikke sikker. Hva vil vel unga si, dem er jo bare 3, 6 og 8 år, og midt i Elias-alderen. Jo, vi kallte opp lillebror etter en barne-TV figur, vi... Noen som har en mening om dette?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 syns det er kjempe søtt navn jeg:) og om noen år er det ingen som tenker på Elias som en barnetv figur lengre..
maria isabell Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 elias er kjempe fint,men det trenger et navn ved siden av:) ellers blir det for søtt:)
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Vel, navnet ligger på topp 10 så da er det sannsynligvis flere i samme klasse som lider samme skjebne..
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Jeg assosierer Elias litt med denne Barne-TV figuren, men siden det er så mye brukt, ville jeg styrt unna det, uansett.
Vannmann35 Skrevet 9. februar 2008 #6 Skrevet 9. februar 2008 I og med at Elias er det 8 mest brukte navnet i Norge ville jeg uansett styrt unna - ikke noe gøy å bli kalt Elias A. e.l. gjennom hele oppveksten....
magj Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. februar 2008 Har nok landa på Elias likevel. Lufta det for unga og de tok det til seg med en gang. Bor på bygda, og veit ikke om andre Eliaser her foreløbig iallefall. Har ganske vanlige navn på de andre også, og der er det nok flere som heter det samme, Men det virker som om det er litt stas å hete det samme som store gutter eller voksne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå