Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Oskar Inge! Storming-e kan fort bli resultatat av det andre.
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Bare Oscar, helst. Av dine, garantert Oscar Inge. Storm-Inge kan fort høres ut som STORMING-e.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2008 #5 Skrevet 9. februar 2008 why? storm inge er jo et kult og ganske ungdommelig navn da.. men jeg syns oscar også er fint så jeg har hatt litt problemer med å bestemme meg.. men jeg liker storm mest..
Vannmann35 Skrevet 9. februar 2008 #7 Skrevet 9. februar 2008 Liker Oscar bedre enn Storm, men synes Storm Inge passet best sammen likevel.
ma-85 Skrevet 9. februar 2008 #8 Skrevet 9. februar 2008 Synes Storm Inge passet best sammen sånn ift uttale - Oscar Inge ble veldig tungt å si. Selv om jeg ikke synes Storm er noe særlig fint. Hva med bare Oscar eller bare Inge? Eller kombinere dem med noe annet?
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2008 #9 Skrevet 9. februar 2008 Hvis du skal mixe noen av de navnene, syns jeg heller du skal gå for Storm Oscar..syns ikke Inge passer inn som andrenavn til noen av dem..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå