Fomle med nurk! Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Så en gutt som ble født i avisa i dag som het Hugin. Var ikke registrert i navneregisteret her inne. Er det ingen problem å få "nye" navn godkjent? Synes det var kjempe søtt:) Tvillinger Hugin og Munin, hmmm oki, Hva m navnet Alvin(d)???? Falt helt for det navnet jeg!! Så kunne sambo opplyse om at det var en tegnefilm el noe som var pop nå, men er vel ikke fare for at det navnet blir den nye elias eller??
Marolla Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Alvind var fint. Tror ikke det er en ny Elias nei
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Hugin er jo en ravn, ravnunger er vel ikke det vakreste jeg kan tenke meg, men hver sin smak. Rart, forresten, at han ble født i avisa! Alvin er et ok navn, ville utelatt d-en så han ikke blir en vind.
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #4 Skrevet 9. februar 2008 Alvin er helt ok, men uten d Og hvem vet om de små ekornene får like mye mediaomtale og produkter oppkalt etter seg som Elias?!?
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2008 #5 Skrevet 9. februar 2008 Hugin hørtes rart ut. Alvin er kjempefint
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2008 #6 Skrevet 9. februar 2008 Ha,ha..født i avisa..sitter og flirer for meeg selv her.. Jeg syns også Alvin var finest..uten d..
Pysjen Skrevet 9. februar 2008 #7 Skrevet 9. februar 2008 Likte begge jeg. men om man får en til så synes jeg det ikke passer seg med Munin;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå