En vakker dag.. Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Hei! Kan noe fortelle meg hvordan ting fungerer på St.olav? Må alle ha nedregulering med nesespray, eller bruker de også kort regime(bare sprøyter)?? Hvor lang tid tar hele prosessen med nedregulering? Flott hvis noen kan fortelle litt fra St.Olav, da vi muligens skal begynne der..... Tusen takk! :-)
Ludviginne - mamma!! Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 Om alle må ha nedregulering, vet jeg ikke. Jeg hadde det, og var jevnlig på ultralyd da jeg gikk på sprøyter, for posene vokste ikke særlig. Fikk ut et egg på oktober, men ble ikke noe innsetting da det delte seg feil. Ny runde, som selvfølgelig klaffet og ble i jula. Da ble jeg nedregulert lengre, og fikk komme igang med stikking på nyåret. Holdt på en stund med sprøyter da også, de vurderte å avbryte, men så kom posene. Fikk ut 15 egg, 12 var bra dagen etter, og et ble satt inn, 3 på frys. Og på fredag fikk jeg bekreftet fra legen at jeg er gravid Jeg synes de er flinke på St. Olavs. Litt som leger flest, sier ikke så mye, men jeg maser jeg da Lykke til!!!!!!!!!!!!
En vakker dag.. Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2008 Hei! Begynner nedreguleringen på syklusdag 20????, og hvor lang tid går man på spray før man begynner med sprøytene? Eller, med andre ord... Hvor lang tid fra første dag med nesespray til egget er innsatt???? Flott hvis du kan svare på dette!!! :-)
En vakker dag.. Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. februar 2008 ...Og gratulerer så kjempemye til deg Ludviginne!!!!!!!! Flott å se at det går an!!!!!!!!!!!!!!! Kos deg masse i tida fremover!!! Klem
Ludviginne - mamma!! Skrevet 10. februar 2008 #5 Skrevet 10. februar 2008 Siden siste runde havnet midt i jula, og St. olavs er stengt da, måtte jeg gå lenge på nedregulering. Startet med spray 4. desember (som sikkert var ca 20. syklusdag ja, husker ikke...), begynte med sprøyter 2. januar. Første ul 11. januar, og ble ikke uttak 22. januar. Innsetting av gullegg 24. januar. Fikk nesten like lenge på spøryter sist også, og da ble det bare egg. Men det er visst ikke så vanlig å stikke så mange dager...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå