~sjiraff~ Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Hehe... Snuppa ønsker seg hundekjeks som lørdagsgodteri i morra...! *latter*
LizzyG Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Jeg har spist mange kilo med hundesjokolade i mitt liv, og har ikke tatt skade av det (som jeg merker) så hun kan sikkert fp hundekjeks hvis det er det hun vil ha;)
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Sikkert ikke farlig,men etter en kjeks tror jeg ikke hun hadde spurt etter flere;-) Jeg delte boksen med hundesjokolade med bikkja da jeg var lita,gikk fint ned den;-)
Gjest irismor Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Ikke farlig men smaker ikke godt ;-) (egen erfaring for 30 år siden)
Stratos med 3 barn Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Gjør ikke noe. Smaker shit, så hadde du servert meg det hadde du få ha det i fred i jaffal
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 Hehe, husker jeg elsket hundesjokolade når jeg var liten ja 2 til meg, 1 til hunden Skulle gi hundesjokolade til vår hund her en dag, men den eska stakk mini av med Hunden likte ikke sjokoladen, og mini hylte når jeg tok den fra han. Hehe... Så jeg kasta pakken
Den drygaste Skrevet 8. februar 2008 #7 Skrevet 8. februar 2008 har ikke telling på hvor mange ganger jeg har tatt min datter i kattematen og hundematen her hjemme. så tror det skal gå greit ja!
grå :) Skrevet 8. februar 2008 #8 Skrevet 8. februar 2008 mener å ha hørt at all dyremat skal være spiselig for mennesker, men tviler på om jeg har så særlig lyst til å smake på alt. MEN både sjokolade, hundekjeks, kattefor og hundefor har jeg smakt på gjennom livet. ikke noe problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå