FuckFace Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Har du bæsja Har du prompa...... and than? Hvordan går resten? Den som disse Snabbgrabbar sang...
Dronningen! Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Har du bæsja, har du prompa, har du donglebær i rompa. Har du drittem, har du drattem, har du donglebær i rattem. Har du drete opp i dassen får du dingebær i rassen. Store svarte klumpar, som dingla når du prompar. Har du esse, har du fese, har du donglebær i veslefjeset. Har du mjaua, har du fuska, har du julepynt i buska. Har du grævla, har du skræva har du donglebær i ræva. (Var vanskelig og skrive ) Store svarte erter som dingler når du fjerter. (med sånn skarring på r) Har du Driti, Har du shiti, har du donglebær i hiti. Har´u møkka, har´u søla, Har´u dongelbær i høla. (Vet ikke om jegbrukte ritig sån tegn) Har du fjongna, har du bøna, har du donglebær i høna. Store sorte bitar som klasar når du skitar Ka du går i, ka du gjør på, har du tyttebær i krattet Har du kabla, har du slusa, har du svartballe i mannemusa. (Litt stygg, men) Parkahitta, parkabitta, parka storkebæsj i guttefitta. (Stygg den også, jeg vet) Lai,Lai,Lai,Lai,Lai,Lai,Lai,Lai,Lai,Lai,Lai,Lai,Lai,Lai. Har du badla, har du knudla, har du krussedudlar i dudelideisen. Har de beiseth, har de raslet, har de skrukketroll i haslet. (på sånn svensk) Did you fart, from your heart, you have many details in your ass. Big amoungus monsters, that dingles in your asses Big amoungus monsters, that dingles in your asses
Dronningen! Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Hva gir du meg?? (Er jeg god, eller er jeg god?)
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Du er puerilt god, kjære. Og hvilket spenn - fra Yes og Mike O via Bryan og Arne til bæsjepromp...
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Den er faktisk ganske morsom...he-he.. Og ja,jeg har veldig enkel humor.
FuckFace Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. februar 2008 AIAIAI!!! Veldig bra!! Hadde du den i hodet, eller?? Grunnen for at jeg spør, er at datteren min vil alltid at jeg skal synge den når hun er på do og bæsjer. Men ser jo nå at den gjerne må redigeres litt før jeg synger alle versene til henne... :-) Takker og bukker!
Dronningen! Skrevet 8. februar 2008 #7 Skrevet 8. februar 2008 Bare hyggelig FuckFace (jeg grøsser når jeg skriver nicket ditt!)
danieI Skrevet 8. februar 2008 #8 Skrevet 8. februar 2008 hehe, ok nå lo jeg faktisk imponerende hkh!
FuckFace Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 8. februar 2008 Hirr hirr!! Har du dårlige assosiasjoner til fuckface, eller??
Dronningen! Skrevet 8. februar 2008 #10 Skrevet 8. februar 2008 Nei, jeg tror ikke det egentlig... det bare kommer litt ekle bilder i hodet mitt...
Dronningen! Skrevet 8. februar 2008 #11 Skrevet 8. februar 2008 Det er vel ikke første gangen du ler av meg, eller hva? Nå skylder du meg noen (ca 2 kanskje?) latterkuler:o)
prekæs Skrevet 8. februar 2008 #12 Skrevet 8. februar 2008 Uff ja. Sønnen min på to år:S Vi synger ikke den lenger her i huset:)
FuckFace Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 8. februar 2008 Jeg er kjent for å være litt pervers og ekkel, så trenger du flere ekle bilder på netthinnen, så bare gi en lyd!
Audacious Angel Skrevet 8. februar 2008 #14 Skrevet 8. februar 2008 Jeg ler så jeg knekker sammen hver gang jeg hører denne! Takk ;-) (snuppa her er veldig begeistret for ugler i mosens "hvem er det som har bæsja", så jeg tror ikke jeg skal synge denne for henne... da begynner hverfall bhg å lure...thi,hi,hi) Er forresten mektig imponert om du tar denne på strak arm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå