jente,jente, ? Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Og har dere forslag til mellomnavn som kan passe? Storesøster har to navn, og vi ønsker at lille i magen også skal ha det selv om vi ikke bruker det i dagligtalen
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Synes Sara er hakket finere enn Selma. Sara Elise Sara Elisabeth Selma Oline Selma Matilde
jente,jente, ? Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2008 Selma Oline er faktisk på listen Men mannen min klarer ikke helt å venne seg til navnet Oline.. hehe.. Jeg syns det er nydelig Takk for forslag.. flere???
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Jeg liker Sara best, synes også Sarah er ganske pent, skrivemåten, altså. Kommer kanskje litt ann på hva storesøsteren heter, men jeg prøver: Sara Wilhelmina Sara Michelle Sara Eveline Sara Mathea Sara Emilie Sara Othilie Sara Johanne Sara Benedicte - aldeles nydelig. Selma er jo fint, liker Selma Emilie, der og. Selma Othilie, Selma Renate og Selma Helene.
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Sara liker jeg best. Men fine navn begge to.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 Selma Oline er nydelig Selma Bolette Selma Karoline Selma Amalie Som du forstår: Jeg stemmer på Selma.
maria isabell Skrevet 8. februar 2008 #7 Skrevet 8. februar 2008 sara er på 1 plass over mest populære navn,men veldig fint...sara elise er nyyydelig...
prebs Skrevet 9. februar 2008 #8 Skrevet 9. februar 2008 Selma er finest, synes jeg. Hva med: Selma Kristine Selma Eline Selma Johanne Selma Nikoline Selma Henrikke
Jannamor Skrevet 9. februar 2008 #9 Skrevet 9. februar 2008 Synes begge er fine, men Selma er så utrolig mye mer spesiellt. Sara er jo på 1plass. ikke så gunstig, hvis man har et godt alternativ. Så jeg stemmer på Selma
Vannmann35 Skrevet 9. februar 2008 #10 Skrevet 9. februar 2008 Selma - uten tvil. Sara liker jeg ikke. Hva med: Selma Martine Selma Othilie Selma Johanne Selma Marie Selma Alvilde Selma Margrete
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå