Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Fant en side på nett og en bukse jeg hadde lyst på....noen som har bestilt fra denne siden? http://netmama.dk/oscommerce_st/catalog/index.php?cPath=73&page=2 Hvordan betaler jeg? Må jeg betale toll?
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Man må betale forenklet tollgebyr og moms av varer over 200kr og opp til 1000kr. Jeg tror momsen er på 25%, men land i EU skal trekke fra momsen i sitt land først. Husker ikke hvor mye den er på i Danmark. Fra nederland fikk jeg trukket fra 19%.
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Glemte å skrive at det forenklet tollgebyret tror jeg var på 90kr før jul.
janeymaleney(uke 39) Skrevet 9. februar 2008 #4 Skrevet 9. februar 2008 har en side jeg også, men den ligger i bergen. Der måtte jeg å kjøpe ammebh`er i str 90 f... ingen andre stder som har det virker det som. d er det største,og det går jo ikke når jeg har f nå før jeg har født!! www.mammashop.no
janeymaleney(uke 39) Skrevet 9. februar 2008 #5 Skrevet 9. februar 2008 beklager det er mammashop.net ikke no...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå