Guttemamma til to Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Er usikker på om det er sånn denne reglene er.. men er det noen som kan noe som ligner.? Gutten min på to har heltdilla på noen apekatter som hopper i en seng. Doktoren kunne ikke komme sir han også. Gjør masse bevegelser.. Noe han harrt i barnehagen det tror jeg. Moro:)
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Tre små apekatter hoppet i en seng, den ene fallt ut og slo sitt lille hode. Mamma ringte doktor'n, doktor'n sa; ingen apekatter i sengen får være. Den starter med ti og så blir det en mindre for hver vers. Er bevegelser som hører med å ja. Barn syns den er veldig gøy
♥ McQueen♥ Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Jeg kan en som likner: 5 små apekatter satt i et tre de ertet krokodillen- du kan ikke ta oss her. Så kom krokodiller, sulten tung og svær og ooops- så var det bare 4 apekatter igjen... 4 små apekatter...osv.
Carnivale Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Jeg har en annen variant; 5 små apekatter hoppet i en seng Og så datt den ene ned Da ringte mammaen til en lege, som var gaaanske streng! Han sa; ikke hoppe i en seng etc etc til den til slutt er MAMMAen som hopper i en seng
Guttemamma til to Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. februar 2008 moro tror det er den første der.. den med doktoren han har snakka noe om det. Såååå vakker når han gjør bevegelsene da
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 Mange versjoner... Sånn har jeg lært den: 5 små aper hoppet i sengen, så falt dene ene ned, og slo sitt lille hode! Mamma ringte doktor`n, og doktor`n han svarte "Nei, nei, nei, ingen aper i sengen må være!"
yasmina Skrevet 8. februar 2008 #7 Skrevet 8. februar 2008 Kan den kun paa engelsk jeg, men mine gutter eslker den. Five little monkeys jumping on the bed One fell down and bumped his head mamma called the doctor , the doctor said No more monkeys jumping on the bed
papoyo Skrevet 8. februar 2008 #8 Skrevet 8. februar 2008 Fem små aper, hoppet i senga. En ramlet ned og slo seg i hodet. Mamma måtte ringe til legen som var streng: Han sa det var forbudt å hoppe i en seng. Deretter 4, 3, 2, En liten mamma, hoppet i senga. Mamma ramlet ned og slo seg i hodet. Barna måtte ringe til legen som var streng: Han sa at mamma ikke kunne hoppe i en seng.
2 søte småpiker Skrevet 8. februar 2008 #9 Skrevet 8. februar 2008 Det er denne siste her jeg har hørt ihvertfall.
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #10 Skrevet 8. februar 2008 Fem små aper hoppet i en seng En av dem fikk nakkesleng ...osv med mor og doktor Eller: Fem små aper sto på en komode Den minste falt ned, slo sitt lille hode ...osv
nissemor79 Skrevet 8. februar 2008 #11 Skrevet 8. februar 2008 Hvis du har finner den riktige episoden av ``Bjørnen i det blå hus`` så finner du sangen/regla der=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå