Gå til innhold

jeg elsker å gå gravid:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg og :-)

Ser meg i profil i speilet hver dag for å se om magen kanskje har blitt litt større siden dagen før. Folk på jobben begynner å kommentere at magen synes, og alle er så glade på mine vegne.

Er så gøy å være gravid! Og siden formen er så bra også har jeg ingen ting å klage på.

Så fint for deg...hehe.

Rart at du er så veldig gravid,jeg har hverken tegn til mage elelr kjent noe som helst....trodde ikke det var så stor forskjell.

Var hos JM i går og hun mente det ikke var vanlig å kjenne noe før rundt uke 24 som førstegangs.

Får håpe jeg også liker det etter hvert;-)

tror d er veldig forskjellig fra person til person. jeg får veldig tett oppfølging . å prater jevnlig med legen å jordmor å di sier at alt er som d skal å at jeg skal ta som en bonus at vi kjenner liv så tidlig. d er fult mulig. da mest vanlig på flere gangsfødene. magen er nok arvelig sier jordmor. mamma fikk raskt mage. åså kommer d ann på om livmoren legger seg inn ved ryggen eller utover magen.

vi har strevd veldig for å bli gravide så alle "plagene " jeg har/har hatt tar jeg bare som et godt tegn på at ting er som di skal.

håper virkelig at du kommer til å like å gå gravid etterhvert.

for da er d helt fantastisk:)

Så lenge du klarer å ta plagene med en klype salt å er du nok heldig og kanskje ikke har fått det værste??

Jeg har alltid irritert meg over gravide som klager over plager,de får være glad for at de faktisk klarer å bli gravide....men trekker alt tilbake nå.

Har hatt de værste dagene i mitt liv i løpet av de siste mnd og jeg har ikke levd et skadefritt liv for å si det sånn.

Trøtthet og null energi kan jeg også ta med en klype salt,men når man blir innlagt pga smerter blir det værre.

Men har nok mye med forventninger å gjøre ogå.Har hørt av så mange at det er så fint og koselig å gå gravid,så det var det jeg forventet,sikkert ganske naivt men.

Noen er jo heldige og kjenner liv og får mage tidlig,da blir det også noe positiv å fokusere på,gleder meg til jeg kommer dit.

Fint å høre at du er en av de som koser seg!!

Skulle nesten bare mangle etter så mye slit:-)

Masse lykke til videre!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...