Gå til innhold

hva hvis fødsel begynner før innvilget keisersnitt?

Anbefalte innlegg

Hei..

Noen som vet hva som skjer hvis fødselen starter før keisersnitt er innvilget?

Har vært hos jordmor 2 ganger, og det drar tydeligvis ut..

har termin 23 april, men sliter med angst og røyker litt i tillegg, noe som er faktorer for fortidlig fødsel.

Kan de tvinge meg til å føde naturlig hvis dette skulle skje?

Eller kan det bli innvilget der og da?

Fortsetter under...

Viss fødselen starter før du har fått invilget keisersnitt, så må du nok føde, viss det ikke er noen medisinske årsaker til att du ikke kan føde vaginalt da. Men har du fått invilget det, så mener jeg det er bare og ringe til føden og komme med en gang.

Har en fått innvilget KS så har en fått innvilget KS for en grunn. Og denne grunnen slutter ikke å eksistere bare fordi at kroppen er i fødsel.

De utfører jo haste KS hele tiden, hvorfor skulle de ikke utføre det en på en som i utg.punktet har fått innvilget et planlagt KS?

Men har du 8 cm åning når du kommer inn på føden, er det jo litt verre - da er det større riskioer involvert som store blødninger osv.

Du må få avklart dette å forhåd!

Hun har jo IKKE fått innvilget KS enda... og da kommer det vel an på de som tar i mot på sykehuset hva de vurdrer...

Oppfordrer ellers HI til å slutte å røyke.... både resten av graviditeten og også etter at barnet er født....

Annonse

Du bør kutte ned på røyken så mye som du klarer. Du vet at det er det rette å gjøre, men jeg skjønner at det er vanskelig spesiellt siden du sliter med angst. Men for barnet ditt sin del så vær så snill å prøve iallfall.

Går du jevnlig til samtaler med JM og får snakket om hvordan du har det?

tviler på at de utfører KS når det ikke står i noen papirer at det anbefales at du får det.

Å ikke vite om du får KS eller ikke, gjør sikkert ikke angsten din noe bedre. Derfor bør du få dette på boldet så fort som mulig.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...