Gå til innhold

Svak rosa på sticks-Ketolyse


nattinatt

Anbefalte innlegg

Fekk nett pakken min i ettermiddag, og då måtte eg jo sjølvsagt ta ein sticks,sjølv om det ikkje var kveld enda.Eg har drukke masse vatn og i dag då, så eg fekk ein heilt svak rosa farge opp,veldig svak,men likevel så er eg i ketose,eller??Begynte jo på kuren i begynnelsen av veka,og så vart eg sjuk igår,og då vart det litt gryn på meg til mat først på dagen,for eg orka ikkje noko anna,men etter det fortsatte eg på kuren.

Og kjenner meg veldig god i magen no,enda det var omgangsykja eg var borti(kasta ikkje opp,berre kvalm) Så maten et eg er visst berre bra for vonde mager og he he.

Men artig vist eg likevel er kome i ketolyse,har ikkje hatt vondt i hodet,ikkje enda iallefall.Dette blir spennende!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er nok i ketose ja. Har lært at jo flinkere man er til å drikke vann, jo svakere blir den:-)

 

Lykke til videre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser faktisk ut til at eg har gått ned 1,5-2 kilo denne veka,sjølv om eg hadde denne halve dagen med anna kosthold når eg var sjuk.JIPPY!!

Og være mett,og ete godt,og samtidig slanke seg,det er deilig det,og ny opplevelse. Og eg har jo ca 6 kilo,kanskje 8 som eg skal ha vekkog det hjelper meg visst like godt og.Blir spennende å sjå neste helg då,om det fortsetter like bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...