Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Min datter er snart her, og vi står igjen med dette navnet som favoritt. Liker dere Elizabeth? Vi tenker litt på mellomnavn, da storebroren har det. Hva er fint til Elizabeth? Før og etter... Takk.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Hvorfor skal det skrives med z? Er dere engelske? ellers er navnet fint, tidløst og internasjonalt.
Vannmann35 Skrevet 9. februar 2008 #4 Skrevet 9. februar 2008 Elizabeth er et vakkert navn! Hva med: Elizabeth Andrea Elizabeth Marie Elizabeth Sofie Elizabeth Margrethe
Vannmann35 Skrevet 9. februar 2008 #6 Skrevet 9. februar 2008 Det er nydelig! Hvis det er aktuelt med et navn foran Elizabeth også, så er dessuten både Ada Elizabeth og Anna Elizabeth vakkert.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2008 #7 Skrevet 9. februar 2008 jeg heter Sofie Elizabeth, det har funket fint for meg i alle år. Folk pleier skrive Elisabeth, men ellers går det greit. Jeg kalles da altså bare Elizabeth, selv om Sofie er første navnet mitt. Vanskelig å finne luer, hånkler, tannbørster der Elizabeth staves på MIN måte. Det var jo alltid litt kjipt på barneskolen da alle jentene hadde penner med navn. Jeg er ellers meget stolt over at du skal kalle datteren din Sofia Elizabeth. Hun kommer til å oppleve mye spennende og lærerikt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå