Gå til innhold

Trenger vel egentlig ingen overskrift på denne...

Anbefalte innlegg

... for regner med dere har hørt ropet :) I dag var jeg til legen, og fikk bekreftet at jeg er GRAVID!!!!! Vi er utrolig heldige, full klaff på første forsøk. Kunne vel ikke fått en bedre "morsdagsgave". Håper bare den klamrer seg fast til uti oktober nå, og at mange av dere snart kommer etter. Dere er i hvert fall utrolig tøffe, det er forferdelig hva en må gå gjennom. Krysser fingre og tær og drysser mye babystøv, slik at mange snart kommer etter. Lykke til!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fortsetter under...

Annonse

Åh så fantastisk Ludvigine!!! Så godt det gikk veien for deg, er så trist å lese om andre her inne som ikke får den beskjeden, og desto mer fantastisk kjekt når det går bra!!

Masse lykke til til deg!!! Stor klem*

Annonse

JEg kjente vel egentlig litt, men var usikker på om det var crione som ga bivirkninger. Men jeg var sikker på at det hadde gått dårlig en stund ja, og det henger vel sammen med at jeg ikke kjente noe...

Gratulerer så mye. Du var blant de % som er heldig å lykkes på 1. forsøket. Du spør om utregning av termin.

Jeg holdt til på ullevål og der regner de dagen for uttak som eggløsningsdag. Dvs. har du uttak en onsdag, mitt tilfelle 24. okt, så regner de uker fra onsdagen to uker før, altså den 10. okt. Men jeg har lest at noen sykehus regner dagen for eggløsningssprøyte som telledag og to uker tilbake..

Uansett masse lykke til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...