Gå til innhold

Dratt fram storebror sin baby klær!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Enda du har nettopp hatt en liten baby. :) Så koselig! Jeg har ikke hatt baby på 7 år, og kjøpte baby tøy her om dagen. Snakk om forskjell på str. 56 og strl. 134/140 som storesøster bruker. Hehe. Du er heldig som får to tette da. Syntes i allefall jeg som har to så langt fra hverandre. 7 år er alt for lenge.

Jeg får også 7 år mellom våre... Dette fordi det er med to forskjellige pappar... Men det gjør ingenting... Jeg er 28 år selv så det kan være at vi får en til etter hvert og da blir ikke skille såå stort... Dessuten gleder storebror seg såå til at han skal få en lillesøster og kommer til å hjelpe masse til...

Takk for at du sier heldig!!

De fleste sier ikke sånn.

Vi er ihvertfall strålende fornøyd over at vi skal ha to tette. Det er herlig å være gravid igjen!!!

Selv om det selvfølgelig er ganske slitsomt med lillemann som stadig er syk og bad i 2. etg med bekkeløsning...hmmm.

..uansett så er jeg veldig fornøyd med å være gravid. Jeg må vel være klin gæern!!!

Jeg syntes du er heldug i allefall. Venninna mi har fire barn. De to siste er født i februar 06 og mars 07. Og det virker som hun syntes det er veldig greit. Selv om det kan bli mye til tider. Jeg har to pappaer til mine barn, akkuratt som hun over her... så derfor blei hoppet så stort. Hadde nok ikke valgt det frivillig. angrer på at vi ikke satt igang med det samme. den kommende storesøster har hatt noen kjedelige stunder som enebarn. Selv har jeg 4 søsken og vet hvor stor glede mann har av hverandre. Håper jeg orker å sette i gang med en til veldig snart. Da er jeg ferdig etterpå!!! Men før jeg setter i gang med ett barn til.. så skal jeg ha meg en stooooor flaske rødvin!

Annonse

Jeg har også dratt frem storebror sine klær. Hos oss er det også 7 år mellom guttene, men her er det ikke av egen fri vilje (aborter og prøverørsforsøk...) Skulle ønske de var tettere, men storebror og vi gleder seg veldig, og jeg tror at de får stor glede av hverandre på tross av aldersforskjellen.

Det var mye fint i babyklær kassen:-) Har tatt vare på en masse fine dresser, gensere og bukser. Har også gitt ganske mye til fretex. Leverte nesten alle utvaska bodyer og nattdresser. Har lånt mye av dette vekk til venninner, så det var godt brukt. Kjekt med litt nytt og. Var faktisk overrasket over hvor mye som fortsatt var fint etter 7 år. Hadde mye klassiske klær da som ikke forandrer seg så mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...