Gå til innhold

Oppdatering på leggefronten!

Anbefalte innlegg

Nå går leggingen stort sett veldig greit. Sover som oftest på 15 min, jeg legger og mannen min går inn når hun begynner å gråte, som regel må han bare inn en gang. Hun sovner da før 19:30 en gang. Det er deilig!!!! Vanskelig å si hvordan nettene er for de er jo ikke stabile, men de siste fire kveldene har vært slik: to netter uten et knyst, to netter med oppvåkning i 2 tiden på en halvtime. Hun har våknet rundt 6, men i dag var hun våken allerede 5:30. Løftet henne inn til oss og fikk en ekstra halvtime med søvn før hun var klar for å starte dagen (ble med pappa på badet så jeg fikk litt ekstra søvn).

Dag leggingen er en drøm. Legger henne i vogna, rugger litt og så går jeg på vaskerommet og setter på en vask eller no. Etter 10 min ser jeg etter henne, tar på votter og setter på babycall. Så sover hun to timer. Hun er utrolig blid og fornøyd for tiden. Spiser godt og lærer stadig nye ting. Det er deilig å være mamma når ting går litt mer på skinner! Nå gjenstår det bare at hun sover litt lenger på morgenen (eller at jeg legger meg enda tidligere) så jeg føler meg litt mer uthvilt! ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136791586-oppdatering-p%C3%A5-leggefronten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette høres jo som om det går svært så bra!!! Vi har hatt en laaang periode med søvn hele natten, men nå de siste dagene har han våknet å "roper" baby... (som betyr melk på flaske...) dette har han sluttet med men inatt hadde far kapitulert med støresøs våken med ørebetennelse og han våken....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...