Gå til innhold

Dr Torkil P Andersen, kan du svare meg på noen spørsmål?


Duo-yoghurt

Anbefalte innlegg

Du hadde svart på et innlegg jeg har skrevet tidligere, da jeg hadde gått ned 8 kg på tre uker. Du lurte på hvilket slankekonsept jeg brukte.

 

Jeg bruker Reductil 15mg kapsler.

Nå har det gått akkurat en mnd siden jeg startet og nå har jeg tilsammen gått ned 9,1 kg.

 

Men problemet er at jeg skulle hatt mensen den 28. januar. Den har fremdeles ikke kommet, og den er vanligvis regelmessig. Har aldri hatt problemer med dette før.

Tror heller ikke at jeg er gravid.

 

Du skrev at vekttap kan forstyrre menstruasjonen, men hvorfor skjer det egentlig?

Blir takknemlig for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann mamsa!

 

Jeg fikk høre av legen min at jeg burde passe på å spise sunnere, og trene ved siden av å bruke reductil.

Jeg har enda ikke begynt å trene, men jeg har lagt om kostholdet. Har ikke spist noe slags godterier, kaker o.l. Reductilen gjør at jeg blir meget fort mett, og spiser derfor svært små porsjoner mat, og så har jeg sluttet å spise etter kl 18 på kvelden (Kan hende jeg unner meg en frukt eller en yoghurt hvis jeg blir veldig sulten)

 

Utenom det gjør jeg ingenting, men vekta raser nedover, litt skummelt å gå ned så masse på så kort tid (er på dag 34 nå og nå viser vekta en nedgang på 10,5 kg)

Men er utrolig deilig også!

 

Vil legge til at jeg har slitt med en del bivirkninger av reductil.. har blitt plaget med at jeg får feber ofte, men ikke noe særlig høy feber.

Og munntørrhet....men tyggis hjelper:;P

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...