Gå til innhold

Hva slags vogn skal dere kjøpe?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi vurderer å kjøpe ny vogn, da Simo vogna ( combi) til storesøster ble skadet under flytur, jeg var dessuten aldri særlig fornøyd med den. Veldig tung å manøvrere og løfte inn og ut av bil. Jeg synes også at sportsvogndelen var helt elendig. Eneste fordel var hardbagen som var stor og romslig, og ble brukt lenge.

En venninne som har TFK er superfornøyd med denne. Synes ellers at Emmaljunga ser ut til å være en fin vogn. Vanskelig valg..

Teutonia Spirit S3 med softbag ble det her, venter på den nå. Gleder meg. Hadde og har Simo til storebror, men som så mange andre synes jeg denne er stor og tung. Likevel kjekt å ha en vogn man kan "bryte" litt med, er ikke "redd" for den. Er veldig spent på hvordan hjulene på Spirit'en kommer til å fungere, ser for meg at de kan bli slitte, og hvordan blir de da på snø? Men den blir ihvertfall herlig om våren/sommeren og i butikker, så lett og nett. Kalesjen virker så god i forhold til mange andre 3-hjulinger, mange kalesjer ser ikke ut til å beskytte særlig? Syntes selv Fashion-bagen på Spirit ser ubeskyttende ut, og likte ikke tanken på å bære i kalesjen - derfor ble det softbag. Kjekt at man kan ha sittestillinga mot seg med sportsvogndelen. Synd vogner er så dyre.. Men man kan jo få noen tusenlapper igjen når man selger. Bestilte på lilleprinsen.no, sparte endel og får den levert på døra, håper de stiller opp hvis det blir problemer med vogna....!

• 1 måned senere...

Annonse

Vi har Basson Roma vogn etter nr.1.

Var veldig fornøyd med den, spesielt på grunn av:

- Den er lett

- STOR bag

- Super å trille

Ville ikke vanlgt noen annen vogn og iallefall ikke emmaljunga som alle har, den er tung, ikke noe god og trille + har liten bag og ikke minst den er DYR.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...