Gå til innhold

Hva slags vogn skal dere kjøpe?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Emmaljunga er kvalitet, har stort sett hørt bra om de.

Vi har en Brio happy, liten og nett, men noe tung å løfte inn og ut av bil.

Herlige farger, men hadde litt problemer i starten med en splint på bremsen som til stadighet ble ødelagt. Fikk til slutt etter maaaange henvendeslser til sendt disse i metal. Etter dette har vogna vært super. Stabil og fin å trille. Er blitt veldig glad i den.

Har kjøpt Emmaljunga cangeroo som søskemvogn. Den er topp!

Hei!!!

har kjøpt mondial duo combi med classic understell fra emmaljunga. den er i beige skinn..er bilde av den på første side av emmaljunga katalogen for i år. Jeg synes den er kjempefin. kostet 8000, men er verdt pengene håper jeg.

:)

Annonse

vi har kjøpt teutonia mistral. med soft bag.. kjempe fin syns jeg.. marine blå og med litt hvite kanter og hvitt inni taket. til storesøsteren hadde vi først en simo bag vogn. helt super fantastisk vogn. men den tar så utrolig stor plass i bilen f.eks.. i tillegg så likte hun ikke å ligge i slik vogn.. ville se litt rundt seg når vi gikk.. vi kjøpte etterhvert en emmaljunga cerox..kjempe fin.. rosa og svart..;) har den enda også.. men en gutt kan jo ikke bruke rosa da..;)

Huff, klarer virkelig ikke å bestemme oss vi - så det blir nok et par runder til på diverse barnebutikker! Vi står mellom TFK og Buggisen, fordeler og ulemper med begge. Har heldigvis fortsatt relativt god tid på oss :)

Hei:) vi har bestit vogn i dag.. å det ble emmaljunga smart duo combi:) fargen Elk:) Kostet 5900.. er billig i forhold til egde og monterial, de koster ca 8000, men den har ikke de samme tilleggs utstyrene, men har kommet ut som nr 2 på tv2 hjelper deg så vi satser på at denne er bra ja:) følger ikke med regn og mygg trekk... vet at på monterial å egde vognen er dette montert i vognen.. Men får ta mer vare på nettingen vi da:) Hehehe.. skal vell gå fint:) Gjorde forrestn ett kupp i dag på Bebito.. fikk kjøpt nett til å feste bag i bilen ved lange kjøre turer, betalte 200 kroner i og med at de hadde vært til utleie tidligere:) Så da har vi sikkerhetsnett til vi skal kjøre hjem til nord norge i sommer:) Bor i trheim:)

Annonse

Vi har kjøpt Bugaboo Cameleon til babyen. Storebror på 2 har Tfk joggster twist. Har prøvd Bugabooen til poden, og han har greit med plass enda i sportsvogndelen. Vil ikke tro den holder ut vognperioden, men da har bebisen en tfk å arve;)

Vi valgte cameleon fordi bagen er kjempestor, større enn feks Basson sin (hadde en før), så er det en utrolig lett og god vogn med masse finesser. Så er det greit at det er med sportsvogn og bag på samme vogn, at begge deler kan snus og at håndtaket kan vendes over enkelt.

Ble en brukt Emmaljunga Edge duo på oss da jeg ikke klarte å bestemme meg helt for type vogn. Dermed kan jeg rettferdiggjøre kjøp av en lettere og nettere 3hjuling eller lignende i tillegg;) Er veldig tilhenger av i pose og sekk prinsippet.. hehehe..

Vi har kjøpt Teutonia Spirit vi. Hadde lyst på 3-hjuling og en vogn som jeg skulle ha lenge, og da falt valget på den. Kjøpte den på happyland, kosta ca6500 nkr med hardbag og stelleveske. Gleder meg til å få henta'n... Står å venter på meg..

Vi har også kjøpt Teutonia Spirit - kjekt med 3 hjuling i byen :) Kjøpte den i Sverige til 6500,- inkl. alt (hardbag, myggnett, hjultrekk, stelleveske etc) og fikk med en kjempefin voksipose på kjøpet! Fikk den levert samme dag så den står klar til bruk! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...