Gå til innhold

Vært hos refleksolog :-)

kirsty*2barnsmamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår var jeg hos Refleksolog, og det var en fin opplevelse. Hadde grudd meg litt på forhånd siden jeg ikke helt visste hva jeg gikk til :-)

Hun trykte på noen punkt på ørene. Der var noen som gjorde vondt, og det viste seg å være eggstokkene mine og hormon punkter. Så da vardet noe grums med det. hun satte på noen små magnetkuler på de punktene som jeg skal gå med i to dager, så behandlingen fortsetter til imorgen. Så trykte hun på punkter på armene, fingrene, leggene og under føttene. Jeg ble helt salig... Når jeg kom hjem var jeg kjempetrøtt, sånn salig trøtt, og jeg sov skikkelig godt inatt. Så dette kan jeg anbefale.

Det viste seg at hun refleksologen har også vært gjennom IVF, så hun forstår hva det er jeg skal til med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fasinerende! Det er helt merkelig det der altså, at man kan trykke på noen punkter et sted på kroppen, og så hjelper det for noe helt annet:) Skal du tilbake å ta av disse magnetene da? Hva er det som skjer videre i beh?

Godt med mennesker som har vært gjennom det samme, det synes i alle fall jeg..Det er stor forskjell i det å prøve å forklare noen som ikke har vært gjennom ting om hvordan det føles, i forhold til noen som har vært akkurat der du er!

Da jeg fikk sønnen min, strakk fødselen fryktelig ut..Jeg lå med drypp, men fikk ikke full åpning uansett hvor mange timer jeg lå. Fikk da akupunktur, to nåler mellom tærne, og etter tre kvarter var det bare å presse i vei:) Er helt sikker på at det er mye å hente på alternative behandlinger.

Masse lykke til!! :)

Skrevet

Magnetene tok jeg av selv, de var bittesmå kuler med en klistrelapp. Skal til ny behandling på torsdag. Jeg harogså stor tro på sånt og angrer litt jeg ikke har begynt før, etter 3 år med prøving... Men det viktigste er jo at jeg endelig er igang.

Det er merkelig stille her inne... Hvor er allesammen?

Skrevet

Så spennende!!! Jeg har bestilt time hos akupunktør, ser frem til å prøve det. Men skal ikke se bort fra at jeg prøver refleksologi i neste omgang!

Utrolig bra at hun har vært gjennom IVF selv og vet om de følelsesmessige og fysiske påkjenningene dere skal gjennom. Det å få forståelse betyr så mye for hvordan man klarer hverdagen.

Så kjekt å høre at ting er så positivt for dere for tiden:-) Til sommeren har du nok en sprellende liten i magen din du. ...Det tror jeg;-)

Natta:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...