Lillas nr 3 Skrevet 8. februar 2008 #1 Del Skrevet 8. februar 2008 Natt til søndag 3.februar,to dager før termin,kom Oliver i full fart!Vi har jo hørt at nr.tre er en liten luring så da jeg kjente disse takene i magen på lørdag så trodde jeg at dette kunne ta lang tid.. Vi dro med hele familien på kjøpesentret hvor vi koset oss med softis og handlet inn lørdagsgodt!!!Det var jo helg!De takene i magen kom svært uregelmessig og ikke var de så vonde heller.Jeg måtte stå stille gjennom noen av dem,men enda tenkte jeg ikke at fødselen var i gang. Etter en koselig lørdag sammen med barna så tenkte jeg at jeg skulle legge meg til å sove.Riene var litt vonde nå altså,men svært uregelmessig.Det kunne gå en halv time mellom hver rie.Men da jeg la meg rundt midtnatt så tok siene seg opp!Nå var det fire minutter mellom.Vi har svært kort vei til føden så enda tok jeg det med ro,men da vannet gikk kvart på ett så ble det fart i sakene!Nå var riene vonde ja...rundt halv to kom barnevakten og litt før to var vi på føden.6cm åpning. En time senere,etter noen få pressrier så var lille Oliver ute!!Og jeg ropte"JEG ER FERDIG!!!!" Jeg ringte midt på natten til mammaen min,som trodde at hun nå måtte komme for å passe de andre barna,og fortalte henne nyheten! hun ble virkelig overrasket!Jeg hadde ikke tid til å varsle før vi dro for da var riene tette og min mann var opptatt meg å holde meg oppe=) En fin fødsel altså.brukte bare lystgass på denne også.Det er godt å være ferdig ja!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136790931-da-kom-endelig-nrtre/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå