Gå til innhold

Akkurat kommet fra privat UL (er 13+4) og...

Anbefalte innlegg

det ser ut som om vi venter en gutt! Har en jente fra før, så er superglad for å få en guttebass!! HURRA!! Det er jo strengt tatt litt tidlig å se kjønn, men han syntes tydelig at han så en liten utovertiss mellom bena!! HI HI HI

Fortsetter under...

Vel, begge kjønn har ikke utovertiss så tidlig, men man kan bli lurt av at kjønnsleppene ligger med navlestreng "mellom" seg, og det da kan se ut som utovertiss, men de fleste leger som driver med dette til dagen, er ganske flinke til å se forskjell, OG jeg har hatt skikkelig følelse av at det er gutt, så jeg stoler sånn ca 70 % på det.. Kanskje til og med 80 %..

Tålmodighet er mellomnavnet mitt for tiden.. Jeg ble anbefalt å ta denne UL pga en del småblødninger gjennom de første 12 ukene, og det hematomet jeg haddevar heldigvis tørket helt inn.. Men man blir jo litt hekta på dette kjønnsgreiene, tenk om de sier på den ordinære at her er det jente? Jeg tør ikke kjøpe noe blått enda, i tilfelle rottefelle, selvom jeg har fryktelig lyst.. he he

Jeg skal på ordinær UL 11.mars, da er jeg vel 18+1.. Spennende det også!! HURRA!!

Lykke til med all venting!!

Fryyyykteeeeliiiiig lenge til ultralyd! Skal ikke før 14.mars. Gleder meg såååå til å se det lille nurket. Men krysser i mellomtiden fingrene for at JM skal lytte etter hjertelyd på neste kontroll. Vil så gjerne høre et ordentlig livstegn.

Annonse

Grattis så mye !! Så spennende! Ikke for å ødelegge gleden altså, men man skal ta det med en klype salt. Legen vår kunne se "tissen" i uke 13, og viste oss tydelig noe som var mellom bena. Han var ganske sikker på gutt. Men senere viste det seg at det var hovent kjønnsorgan, så vi har ei jente... :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...