Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I går begynte jeg å blø igjen, dette var vårt 3.icsi forsøk. Verden raste som vanlig sammen, men det er vel forbigående. Men drømmen om en baby for oss blir fjernere for hver gang føler jeg. Blir ikke yngre, og problemet ligger sannsynligvis der.(?) Eggene har blitt færre ved uttak, de siste to gangene har jeg kun hatt ett å sette inn til slutt. Festingen er visst det store problemet.

Prøvde både babyklister, ikke koffein, albyl e og 2.5 gr.prednisolon denne gangen.

Vi lurer på å gi oss, kan håpe på et under via naturmetoden? Påkjenningene og kostnadene blir for store. Hadde på en måte vært en lettelse.

Men har Nordica i bakhodet, skal vi prøve likevel en gang til? Kanskje assisted hatching hjelper på festingen. Følger i hvert fall spent med på dere jenter som har tatt turen til Danmark. Mannen min føler vel også at det er omstendelig å reise dit, vanskelig med fri fra jobben hans.

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136790489-nordica-p%C3%A5-oss-ogs%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff da det var trist å høre... men ikke gi deg.. skal selv i gang med vårt 4 ivf forsøk, men vi har gjort det motsatt hehe 3 forsøk privat i danmark med ass. hatching, gravid to ganger med mistet..

Nå setter vi i gang i det offentlige, porsgrunn (blir nå 38 år)

Ønsker deg masse lykke til :-)

Ja, det er veldig trist. Vi er ganske nede i dag, både mannen min og jeg. Ikke meningen å ta motet fra noen, jeg håper inderlig du har bedre lykke i Norge enn i Danmark! Du har i hvert fall blitt gravid to ganger.

Jeg vet av erfaring at vi snart kommer til å se fremover igjen, orker ikke å være i denne tilstanden lenge. Men hva det blir til videre vet jeg ikke ennå. Har ikke så god råd heller akkurat..

Lurer seriøst på Nordica, har sendt en mail dit i dag. Får se hva de anbefaler.

Ha en fin helg da!

Vi skal kanskje prøve oss på fisketur. Vi er blitt litt "gira" på det plutselig, uten at vi hittil har fått noen fisk. Har prøvd de to siste helgene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...