Gå til innhold

Hjelp, Aslak?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjære mann syntes dette er et fint navn, jeg syntes det er grusomt! Men det var det han foreslo etter en liten krangel hvor jeg sa at "du må jo komme med forslag også, ikke bare si nei til alle mine forslag". Så sier han Aslak!!! Hjelp, nå kan jeg liksom ikke si at det er dritstygt føler jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør hva han synes om Aksel i stede (hvis du liker det da). De kan minne litt i lyd, men synes likevel Aksel er mer "spiselig".

Skrevet

Synes Aslak er kjempefint jeg. Men dere må jo like navnet begge to... Aksel kan jo være et forslag, det likner jo litt... Eller så må du rett og slett finne på alternativer selv ;)

Skrevet

Aslak er kjempefint!! Kanskje han har blitt inspirert av filmen Kautokeino-oppgjøret? =) Aslak er uansett mer spesielt og spennende enn Aksel.

Skrevet

Sorry, tenker da kun på Aslak Sira Myre..=(

Skrevet

Aslak er et kjempe fint navn bare men sier Aslak og ikke Aschlak om dere skjønner hva jeg mener?

Skrevet

Aslak er jo et kjempeflott navn - mannen din har jammen god smak!

Ellers synes jeg at Aksel er et godt forslag.

Skrevet

Jeg syns Aslak er fint. Mye bedre enn Aksel. Men dersom du ikke liker det, så bør dere vel ikke kalle babyen for det :)

Skrevet

Likker ikke Aslak - tenk deg det på engelsk da... "Hi, I am Ass lack"... (rompemangel altså) ;-) Aksel er mye finere!

Skrevet

Sikker på at han ikke foreslo dette for å komme med "et like håpløst forslag som de du kommer med"?

Skrevet

Aslak er et veldig flott navn, synes jeg, men det hjelper jo ikke når du ikke liker det. Aksel er jeg ikke like glad i, men hva med Askil? Liker dere det? Eventuelt Eskil. Fine norske navn som er lette å si, også på engelsk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...