Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #1 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg er i min 16. uke, og har siden ca 12. uke kjent litt smerter/ømhet i den høyre hoften, samt at jeg kan få litt vondt i halebenet når jeg sitter lenge. Smertene i hoften har bare blitt verre, og spesielt siste uken. Den har også på en måte flyttet seg litt bakover til nedre rygg(kun på høyre siden) og nå kan jeg kjenne det som en konstant murring. Kjenner det også delvis nedover høyre lår. Jeg danser step og ballett hhv en gang i uken. Stepen har gått veldig fint, men jeg kjenner det av og til med noen ballett-øvelser, men har bare stoppet om det har gjort vondt. I går var jeg i svømmehallen og svømte bryst ca en halvtimes tid. Gikk veldig fint når jeg svømte, kjente ingenting da, men nå i dag kan jeg kjenne murringen selv når jeg sitter. Noen som har råd? Bør jeg gå til lege og få sjekket det nærmere, eller er det noen som har hatt det på samme måte og vet hvordan jeg kan bli bedre? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136790181-bekkenl%C3%B8sning-eller-l%C3%A5sning-noen-som-kan-gi-litt-r%C3%A5d/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå