Gå til innhold

Vognforlenger til Teutonia Mistral?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde en mistral jeg lånte av en bekjent i noen mnd mens min egen vogn var på reperasjon, så jeg har ikke kjøpt selv. Men vet de selger på lilleprinsen.no, som hun over har link til. Har også sett det på utenlandske nettsider, og har sett flere her inne som har det. Så det finnes =)

Hos lilleprinsen er det ikke så veldig dyrt heller, rundt 250-300 kr tror jeg.

Min gutt på 7 mnd har ligget i sportsdelen i mistralen siden han var 4 måneder (jeg hadde problemer med tunge løft, så det var av praktiske grunner, ikke at bagen var for liten...).

Vi har ikke har vognforlenger, og har ikke savnet det heller. Har en liten madrass i bunnen og så har han i "vinter" ligget i skinnpose. Vindtrekk har vi stort sett over. Synes vogna er så nett og smal at han ligger godt:)

Men hadde jeg hatt en som skulle ligge i vogna utover våren/sommeren, ville jeg nok vurdert en vognforlenger - den holder liksom dyne/teppe bedre på plass (når vi ikke lenger bruker skinnpose el voksipose).

Lilleprinsen har det meste til teutonia, og har også veldig god greie på det meste! Så spør henne om råd!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...