skytten 36 Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Hei hei! Da reiser jeg på søndag til Nordica for egguttak på mandag morgen Gruer meg veldig til uttak,har syntes det har vært veldig vondt....de har gitt meg morfin t å sove på etter uttak her i Norge. Leser at noen her inne syntes det var verre på Nordica en i Norge.....håper det går bra og at jeg klarer å gjennomføre det. Klem
Golliat Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Hei du,, Ikke grue deg,, dette går så bra.. du klarer det. Tro meg.. Det er smerter som går over.. og så er du jo i et så flott land.. at du glemmer det etterpå.. ta det som en tur og prøv og slapp av. hilsen golliat.. lykke til
skytten 36 Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2008 Takk for gode tanker og oppmuntring Golliat På tur på hytta nå,tenke på noe annet... God helg
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Dette går kjempefint.. tenk på hva som kan være utfallet av dette uttaket så går det nok veldig bra hihi... en spire :-))) Lykke til og god tur..
Snooopi Skrevet 9. februar 2008 #5 Skrevet 9. februar 2008 Ikke noe å grue seg for! Jeg får kun lokalbedøvelsen, merker intet! Sist jeg tok ut, forrige mandag, gikk jeg rett på jobb etterpå, var der i et helt kvarter til sammen og fikk ut 10 egg! Første gang på Nordica trodde jeg han satte bedøvelsen i folliklene mine! Da var uttaket i full gang! Lykke til )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå