Gå til innhold

omvisning på sykehuset igår:-)

Anbefalte innlegg

Det var spennende det. Har en gutt fra før så det var jo kjent det vi fikk se, men må virkelig si at jeg ble kjempeklar for den store dagen. Gleder meg noe vanvittig! Mange minner som strømmet på der ja. Bare gode vel å merke. Hadde ikke noen avskrekkende fødsel forrige gang med andre ord. Smertefullt var det jo, men liten pris for å få en velskapt liten sønn.

Andre som nesten ikke kan vente til å gå i fødsel?

...og hvilke tanker har dere rundt fødsel?

Fortsetter under...

jeg gleder meg masse til alt rundt fødsel igjen. hadde en lang men fin fødsel forrige gang, og gleder meg til å gjøre det igjen. men mest av alt å få den lille i armene:)

sambo og jeg hadde det ganske koselig vi forrige gang etter at jeg fikk epiduralen. den var hellig:)

håper at det blir like bra denne gangen, men man skal aldri si aldri:)

Hei, vi hadde omvisning forrige helg! Helt enig, det virket liksom litt nærmere da på en måte. Jeg er førstegangs, og ser frem til den store dagen! Men jeg vet jo heller ikke hva jeg går til:) Godt å lese at det ikke er helt avskrekkende på dere som allerede har vært gjennom det tidligere. Jeg har ikke mange tanker rundt fødselen nå....tenker at vi får ta det som det kommer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...