Gå til innhold

Når kommer magen?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange uker på vei var/er dere før magen begynner å synes. Når går/gikk dere over til mamma-tøy? Er det ulikt på barn nr. 2 og senere? Når en er gravid med første barnet er det vel ofte at det tar litt lenger tid før magen synes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Med mitt første svangerskap så dukket magen opp i rundt uke 20. Er nå i mitt andre svangerskap, og fikk mage rundt uke 18. Hvor langt er du på vei da?

Klem

Skrevet

Åja!

På meg iallefall. Hadde nå så stor mage etter 10 uker at jeg måtte bytte ut buksene, noe jeg ikke gjorde før i 5.-6. måned forrige gang. Og noen av de vanlige buksene brukte jeg helt til i 9. måned forrige gang.

Denne ganga har jeg lagt på meg på baken og lårene også, selv om jeg var lik i figuren som første ganga jeg ble gravid. Er kanskje noe med alderen det da. Har aldri opplevd å legge på meg før. Fikk bare en kul på magen og gikk opp noen få kilo da jeg var gravid, så forsvant de som dugg for solen så snart jeg hadde ammet et par måneder.

Skrevet

Jeg lurer på det samme..For da jeg gikk med første mann fikk jeg ikke mage før 16 uke ca.. Men nå er jeg i uke 10 og jeg har fått en liten søt mage allerede.. Jeg har gått ned 3 kg og magen synes til og med når jeg ligger på ryggen... Klarer ikke lenger å trekke inn magen.. Synes jo det bare er fint da :) Men folk må tru jeg presser ut magen da??

Fler som har det slik?? vzg

Skrevet

Med første hadde jeg god mage da jeg var tre mnd på veg.

Nå med 4. er jeg 12 uker på veg og jeg har så stor mage nå, at alle ser det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...