Gå til innhold

Hvoe har det blitt av uke 5 gjengen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takker.

Ska ta ein ny test i morå tile, å tvile sterkt på at den æ positiv.

Å horfor kom det ikke to streker før fem min hadde gådd??

Skaø vel egentlig kaste testen etter fem min, å da hadde

ikke jeg sett to streker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan går det med deg Anette?? Og WtbMom, har dere testet igjen?

Ser Anette testet med to streker etter en stund, håper sånn at det går bra for dere alle.

Fikk positiv CB nå nettopp, ble så ivrig at jeg laget en ny gledestråd i pur lykke, men tør ikke helt tro det! Isåfall var det så vel verd all overstimulering som har herjet i kroppen de siste ukene, å, håper så det går bra for oss alle! Krysser fingrene!!

Klem

Skrevet

Hei!

Anette25: Jeg har hørt at man ikke skal vurdere test etter 5 min, har opplevd før at den kan bli positiv. Ville ha kjøpt en digital test - håper du virkelig er gravid!!!

Grublegruble: gratulerer så mye !!!! Herlige nyheter, koselig at noen endelig lykkes!

Jeg testet igjen i morges, og testen var pure negativ, men snakket med klinikken og siden mensen ikke er på tur (3 forrige forsøkene har jeg hatt spotting eller mens fra dag 10 eller 11), så skal jeg fortsette med medisinene og teste dag 16 (fredag). Men har egentlig ikke noe håp igjen nå...Er trist og lei meg...

Lykke til dere andre!!!

Skrevet

Takk skal du ha WishToBeMom, jeg håper så veldig at det ennå er et håp og at det likevel går veien for deg på fredag! Er så full av forvirrende følelser her nå, hadde innstilt meg på alt så kan forestille meg skuffelsen og tristheten du kjenner på.... Det er hårfint mellom lykke, håp og fortvilelse i denne prosessen og selv tør jeg ikke håpe for mye enda, er langt frem likevel, men vi skal få det til tilslutt sanntvel! Sender deg en god klem og krysser det jeg har for deg*

Skrevet

Hei..

Testet også negativt i dag,så humøret er på bånn..

Forsto det vel allerede i helgen når migrenen kom,men måtte jo teste i dag alikevel..

En skikkelig nedtur dette her..

Men gratulerer til dere som har testet positivt..Grublegruble og kanskje Anette25?

Skrevet

Hallo Grublegruble og WishToBeMom.

Har hørt det jeg også, så tok en ny test i dag, kom fram en ekstra strek der også innen 5 min. men den var kjempe svak.

Så da tar jeg cb digital test på rd14 fredag.

Gratulee så kjempe mye Grublegruble.

Kan Fortsatt bli positiv WishToBeMom.

Skrevet

Å så flott Anette!!! Det går rette veien! Krysser det jeg har*** :)

Skrevet

Anette25 - synes dette høres positivt ut !!! Ta en digital test, da får du et klart svar - og jeg tror og håper at den vil lyse** GRAVID** mot deg. Jeg er bare motløs nå, klarer ikke å ha troen på at jeg kan få en positiv test på fredag (kanskje en måte å beskytte seg selv på)...Synes jeg nå snart fortjener en positiv test for første gang i mitt liv! (syte syte)

Skrevet

Hallo dere.

Har ikke no tro på dette her.

Har fått no kjempe menssmerter.

Blir nok ikke no klar positiv test på meg heller.

Å det er mega trist.

Da blir det fryseforsøk på en stund.

Skrevet

Off lillir, så ikke du hadde svart før nå, tusen takk for gratulasjon, så snillt av deg nå når du er så lei deg.

Var i tvil om jeg skulle skrive noe her inne for er så trist når det går veien for noen og ikke andre, men så husket jeg at for meg hjalp å lese om det som går bra også, men selvsagt er det lite trøst for deg akkurat nå. Føler med deg og håper det ordner seg for deg veldig snart og at migrenen (også min jevne følgesvenn) slipper taket fort... Ekstra god klem til deg*

Skrevet

Hei grublegruble,og takk for trøsten.

Syns det er flott at du roper ut din glede jeg,selv om jeg også gjerne skulle gjort det..

Tenkte også som deg,at hvis jeg blir gravid så har jeg lyst til å rope det ut,samtidig som jeg tenkte på alle jentene her inne som evt får negative svar.

Men håper jo at alle sammen en eller annen gang vil få opp et positivt svar!!

Vi har et forsøk igjen,så vil nok klamre meg til den fremover.

Er deppa og lei meg nå,men håper det vil gå over,og gi meg "guts" til å fortsette!!

Anette25: Syns også at det her høres veldig positivt ut..:-))

Masse lykke til!!

W2bMom: Forstår deg så godt i dag,er i samme nedturen som deg,trøsteklemmer fra meg!!

Skrevet

Hei..

Anette25: det kan være et graviditetstegn å ha mensmurringer også - ikke gi opp før du har testet !!!!! Heier på deg!

lillir: Ja det er en trist dag, og lite som trøster i en slik situasjon, er misunnelig på alle som klarer det og synes det er urettferdig at noen må slite ekstra mye ! Men vi skal bli mødre en dag og da håper jeg alt dette slitet i forkant blir glemt ! Vi skal ikke gi opp !

God klem til dere alle:-)

Skrevet

Hei,

Ja livet skal ikke være lett. Testet også negativt igår kveld på rd 12. Hadde ømme pupper den første uken etter innsetting, men har ikke kjent noe som helst de siste dagene før idag når menssymptomene kom. Hadde litt blødninger både rødt og brunt blod. Tok siste chrinonepille idag tidlig og da er det bare å ringe å informere sykehuset. Har heldigvis 2 på frys, men må sansynligvis fjerne en polypp først. Var så sikker det skulle klaffe denne gang.

Men for all del, jeg gleder meg jo over dere som har lykkes. Dette hadde vært artig å sett en statistikk fra uke 5 gjengen som viser hvor mange som har lykkes/ikke lykkes.

Skrevet

Uff Donald, dette var triste nyheter ! Flott at du tar opp nytt mot og ser fremover, sterkt av deg.

Jeg fikk ømme pupper i rugeuke 2, og de er ømme ennå, men ingen tegn til tante rød, blir så forvirret og lurt av kroppen !

Ta vare på deg selv, og lykke til!

Skrevet

Sikkert mange som sitter med tusen tanker nå.

Ikke fortvil folkens en dag må alt gå vår vei, ikke

gi opp håpet.

Noe sikker vi alle har lyst til å gjøre.

Jeg blir ikke klok av dette her, å har mest lyst til å gi opp alt

sammen....

Kysse fingren for elle....

Ska sjøl teste at fredag, vist ikke tr har dukket opp da..

Skrevet

Å gratulere alle som har fått positiv test...

Skrevet

Da ble det negativt på meg også, som forventet etter en helg med migrene. Den er ikke til å ta feil av.

Akkurat nå har jeg bare lyst til å slå hue i veggen, at det skal være så forbanna vanskelig....

Skrevet

Hallo...

Gruer meg no innmari til å ta en cb digital test i morgen,

bynder å bli redd for svarte..

Skrevet

Hei Anette, jeg tror det går bra med deg jeg :) Krysser fingrene for at det er din tur...

Selv ble det skikkelig nedtur i dag etter gårsdagens lykkedag, negative tester i fleng, men gir ikke opp håpet helt enda selvom vi føler oss maktesløse i dag. Det er en liten liten sjangse for at det kan gå veien likevel, og før eller siden skal det jo det for oss alle, sannt?! Lykke til imorgen!!

Klem

Skrevet

Fikk en skikkelig følelsesmessig "nedtur" i dag,og har såååå dårlig samvittighet ...

Fikk vite at det hadde klaffet for en bekjent av meg i dag på selveste valentindagen.

Tenk for en glede for dem,men fikk bare vondt inni meg..

Kjenner en sorg som jeg føler meg så alene med.

Samboer prøver å fortelle meg at det ikke "står om livet",og det har han jo rett i,men alikevel så har jeg gått i kjelleren!!

Og hvilken rett har vel jeg som har egne barn fra før til å sutre sånn??

Men det gjør så innmari vondt alikevel med en negativ test..uansett..

Føler meg sjuk,både fysisk og psykisk..

Er helt utslitt,og apatisk..

Griner for den minste ting!!

Beklager jenter,måtte bare få det ut...

Skrevet

Grublegruble gratulerer så mye med positiv test du er jo gravid jente :-)

Anette jeg venter spent på din neste test, du hadde jo svak positiv test so jeg har stor tro på dette jeg, lykke til med testingen.

Ellers så er det synd ed alle de andre negative testene men det er kanskje litt tidlig for noen av dere, jeg krysser fingrene for at det kansje kanbli noen flere positive tester.

For min egen del så er ikke min testdag før til onsdagen, men jeg har fått delvis løsmage i 3 dager nå, det hadde jeg sist jeg var gravid og mistet, så jeg håper at dette ikke har noe med Crinone å gjøre, har lest bivrkninger men det står ikke noe om diaree der. Ellers så har jeg små kramper som kommer og går, det hadde jeg også sist jeg var gravid , brystene er ømme men de 2 siste kan godt hende at bare er pga Crinone kremen da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...