Gå til innhold

er bare så trist og sliten

Anbefalte innlegg

Jeg er hjeme værende mor til 2, eldste går på skolen og yngste er jeg hjemme med. Er gravid i uke 21 med nr 3 gleder meg og gruer meg...

Er så sliten om dagen, har bare lyst til å gråte, føler jeg går og går og aldrig blir ferdig med noe.

Gubben jobber kommer hjem til middag og er da sliten,jepp og kan godt sitte på datan eller legge seg på sofan og slomre uten å tenke tanken på at jeg kansje kunne trenge litt hjelp.

Lage middag rydde hus og hjelpe med lekser for å deretter bade og legge unger ta skjørler og klesvask,brette klær og ordne skole sekker.

Listen blir ikke kortere og nå skal vi ha en til og det kommer bare til å gå på meg.

Ikke noen som spør hvordan jeg har det om dagen,ikke noen som tilbyr hjelp, bare etter jeg er ferdig med noe sider gubben så pent jeg kunne ha hjulpet deg altså.

Hva helper det når han ikke gjør det?!

Nå står jeg opp selv om jeg ikke skal noen steder på morningen og vekker de som skal opp og ut lager frokost og matpakke for å så pese de ut døren.der etter vennter huset og en liten gutt som skal ha oppmerksomhet.

Takk gud for den åpnebarnehagen i nærmiljøet det er veldet beste tilbude jeg kan tenke meg.

Føler jeg går og går og tenker på alle bortsett fra meg,ingen tenker på meg ikke engang jeg har ikke tid og når tiden er der svimer jeg av i en lenestol av utmattelse.

Heldigvis har jerntabelettene begynnt å virke da blir dagene litt bedre...

Er så sliten!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136788704-er-bare-s%C3%A5-trist-og-sliten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men sånn skal du jo ikke ha det!! Sett gubben ned, og tving ham til å høre..eller skriv ut innlegget du har skrevet her, og vis ham det. Du skal jo dulles litt med for tida nå, og samle krefter til den maratonen det er å gjennomgå en fødsel. Dette er for dårlig av gemalen. Beklageligvis er det mange av den sorten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...