ApriIbaby Skrevet 8. februar 2008 #1 Del Skrevet 8. februar 2008 ..har vi aldri hatt før. De fniste litt på legesenteret da jeg ringte: 1. Lille har hatt 39-40 i feber siden søndag (5 dager). Influensa?? 2. GUbben har hatt influensa (?) med høy deber siden tirsdag. Han har astma og lurer på om han har fått bronkitt nå..... 3. Jeg har feber, vondt i kroppen og superforkjøla. Var borte fra jobb for 14 dager siden pga oppkast.....trenger altså sykmelding Sukk - for en svakelig gjeng... ¨Nå må vi dra - trippeltimen er kl 09.30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig mamma... Skrevet 8. februar 2008 #2 Del Skrevet 8. februar 2008 Huffda, lover ikke bra for en spenstig helg akkurat... Får håpe dere kommer dere kjapt... Kjenner selv at jeg verker noe inni hampen i halsen, og DET er ikke en bra ting når jeg skal stå på en scene og synge og spille revy i kveld... Får håpe stemmen holder til etter showet... God bedring til dere alle!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 8. februar 2008 Nei, det kan man trygt si....Jeg er allerede temmelig sliten etter å ha vært hjemme med sykt barn/syk mann i en uke med den nattevåken i hvertfall førstnevnte forårsaker..... I tillegg er jeg blitt ganske mye dårligere siden sist jeg var her inne. Jeg har også høy feber nå. Er inne i en god paracetrus nå med levelig temp. Har akkuar gjor den mega kraftanstrangelsen det var å legge lille (til tross for at alle tre bidro...) Nå kan jeg i hvertfall puste ut noen timer. Etter at vi hadde vært hos legen i dag med påfølgende apotekbesøk var LIlle og jeg så slitne at begge sov i tre (!!) timer.Fullstendig utmattet. Ja,ja...dette ble mye klaging. Ikke ment sli, men det var litt deilg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå