Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Hva skjer a? De siste ukene har jeg begynt å sikle i søvne!! Våkner og er helt bløt nedover på kjaken og halsen og puta er bløt... Før kunne det skje en sjelden gang om jeg sovnet og lå ubehagelig på soffan, men aldri ellers... nå sikler jeg som bare det hver natt...er det fordi jeg nå lgger ubehagelig uansett hvor og når jeg sover tro.. sambo ler godt av "sikletrynet" sitt. trykker anonym her..*fnis*
Måånestråle Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Jeg sikler av og til når jeg sover skikkelig tungt. Og det har jeg IKKE gjort så lenge jeg har vært gravid, med unntak av i går morges, da registerte jeg ikke at sambo sto opp en gang! Håper det blir mer tung søvn framover mot termin, det er jo NÅ vi kan sove!! (i alle fall jeg som er førstegangs..) Så får jeg heller ta litt sikling med på kjøpet! Sov godt!!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Ja kanksje det er pga tung søvn...våkner sjelden om natten lenger for å tisse nemlig..men er jo helt "sprengt" om morgenen da..gjør vondt å gå de få metrene fra seng til do! Men skal ikke klage..da sover man jo godt iallefall...
LinePine*Og Alexandra* Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 hehe, du er ikke alene jeg er mye plaget med tett nese i svangerskapet, og da puster jeg gjerne med munnen oppe på natten.. så da renner det gjerne ut litt hehe
En, snart to :) Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 He he.. Velkommen til klubben! Tok kjeveoperasjon som 16-åring og nå 11 år etter er jeg fremdeles ett sikletryne. Er bare å leve med det, that's life. Men ganske så flaut hvis en sovner i offentlig som på toget eller lignende.
mamiladi Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 :-D nå ler jeg enda mer, etter å ha lest tegn på at du er høygravid først... De to siste ukene har også jeg våknet med siklefjes :-D Nå klarer jeg ikke å slutte å le.... Det er så utrolig tragikomisk, men godt å vite at det er andre som føler seg litt rare for tiden også..
~sjiraff~ Skrevet 8. februar 2008 #7 Skrevet 8. februar 2008 Hehe... godt å hør om flere... jeg er 39+3 i dag og har siste uka begynt å sikle da jeg sover... Kan ikke huske sist jeg gjorde det )
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #8 Skrevet 8. februar 2008 hehe, ja jeg og sikler, husker jeg gjorde det sist gang jeg var gravid også+ at det kommer så mange rare lyder av meg når jeg holder på å sovne, ikke bare snorke lyder men litt sånn stønne aktige. ganske flaut egentlig, vokner av det selv også...flere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå