Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Noen som har noen gode forslag til lillesøsters navn, storesøsken heter Malin og Jonas?
Tirilill Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 kom med ett forslag selv, så skal jeg si hva jeg synes om det:)))
prebs Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Anna Silje Synne Sara Vilde Thale Hedda Hedvig Kaja Agnes Frida Elin Live Lisa er noen jeg synes passer:)
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Har tenkt litt på Maja, Ida, Linnea, Frida, men synes det er så vanskelig.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 Morsomt... det første jeg tenkte på var Maja ! Det tar opp i seg lydene fra begge storsøskennavnene, og er i samme navnekategori. Utrolig søtt sammen: Malin, Jonas og Maja Så heldig du er som kan få denne gjengen på dørskiltet
Vannmann35 Skrevet 9. februar 2008 #7 Skrevet 9. februar 2008 Hva med: Malin, Jonas og Anna Malin, Jonas og Hanne Malin, Jonas og Hilde Malin, Jonas og Eline Malin, Jonas og Vilde Malin, Jonas og Stine Malin, Jonas og Silje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå