Gå til innhold

Da var det definitivt over for denne gang................

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testen var negativ idag også,så da er det dessverre ikke tvil:o(.

Skal ringe St.Olavs idag for å si ifra.

Lykke til videre jenter-tar en liten pause herfra nå.

Som jeg trodde kom alle følelsene idag-godt jeg ikke er på jobb idag

hadde ikke greid det. Gråter hele tiden..................

trist klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var veldig trist. Sender over en trøsteklem.

Skrevet

God klem til deg.

Dette var leit...

Skrevet

Så trist finetine.....ikke rart du er trist. Forstår deg kjempegodt. så urettferdig!

Skrevet

Å nei stakar deg. Ord blir fattige i en slik situasjon. Hjelper vel lite å si at jeg vet akkurat hvordan du har det nå. Ja livet er urettferdig...... Sender deg uendelig mange varme klemmer. Du går gråte ut og synes synd på deg selv, før du igjen reiser deg og fortsetter videre. Hjelper vel lite nå. Men godt å få ting ut før du samler deg og kjemper videre med hverdagen.

Mange trøsteklemmer

Skrevet

Nei uff da vennen. Jeg ville ikke lese dette!!!!

Hvilken rugedag er du på da? har du hatt blødninger??

Ønsker deg bare masse lykke til videre, og godt med en liten pause herfra, men gleder meg veldig til du er tilbake!! Sender over en varm god klem til deg :o)

Skrevet

Hei igjen.

Leste det andre innlegget ditt nå..... Hvor i Norge bor du? En venninne av meg hadde masse cyster og fikk beskjed om at hun ikke kunne bli gravid... Etter en del turer til akupunktur(han er superflink med kinesisk medisin mm), forsvant cystene...... Hun har idag 2 barn.

Vi har hatt 4 forsøk i Danmark, på Ciconia. Holder nå til på Hausken. Jeg ville virkelig anbefale deg Hausken. Da vil du få den behandlingen DU trenger, og han er ærlig med deg:o) Etter mange mislykkede forsøk i Danmark, med 1 egg hver gang-8forsøk totalt, dro vi til Hausken. Da han så 16eggposer på ul, fikk jeg jo sjokk...... Så anbefaler han. Lykke til lille venn.

Skrevet

Å nei!!! Er så lei for å høre det finetine!!! Så urettferdig dette skal være!

Sender deg en ekstra god knusekos og håper det ordner seg for deg snart!!

Skrevet

Det var leit å høre. Er sikker på det finnes flere løsninger for deg. Godt det er helg iallefall. Nå får du unne deg deg selv noe godt.

Skrevet

Æsj, så kjedelig. Vil bare sende deg en trøsteklem.

Skrevet

Nei usj så dårlig nyhet! Jeg vet hvordan det føles:-(

Stor klem til deg!

Skrevet

Tusen takk jenter for alle gode klemmer og oppmuntringer:o).

Har vært godt at det er helg ja,var sammen med gode venner på fredag og drakk vin og spiste godt. Det hjelper jo noe,selvom tristheten ligger

der i bakgrunnen.

Har ikke blødd ennå,og er så "dum" at jeg da ikke klarer å la være å håpe litt, vet jo egentlig at det bare tar litt tid før blødningen starter.

Til uka bestiller jeg akupunktur,det er en dame i nærheten av der jeg bor som har mange pasienter hos seg som har lyktes. Hun jobber både i Oslo og i Lillestrøm,og har hjulpet så mange at det ikke kan være bare tilfedligheter.

Uff blir litt tøft å gå på jobb imorgen,2 gravide damer der med struttende mager. Men må unne dem det,de har like stor rett til å få barn som meg.............

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...