Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei i natten:)

nå har jeg og venninnen min akkurat kommet hjem fra danmark og stork:) vi har hatt en lang kjøretur kan du si:) men får håpe det blir verdt det den 21.02...for da har jeg min IKM:)

De var så koselig på stork...kan ikke annet enn å rose de...alle sammen...:) og hun som inseminerte meg var bare SÅ god og snill. veldig behagelig:)

Da blir det en lang og spennende to ukers periode med leting etter symptomer (hihi) å se fram til:)

klem:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til! Håper neste tur til Danmark blir familievennlig - med bøtte og spade på en standstrand sammen med et nydelig Storkbarn :o)

Skrevet

Tusen takk:) ja håper det:)

er to dager siden inseminasjonen i dag og det går jo så tregt...hehe:)

men i dag har jeg liksom hatt litt mens murringer i hele dag...hm...skulle på en måte hatt mensen i dag med tanke på min såkalte normale gamle syklus, men eggløsningen lot jo vente på seg så den kom jo ikke før for to dager siden på dag 27

...jeg kan ikke få mensen nå da?

gyn så jo en eggpose og jeg fikk eggløsningssprøyte??

er bare så redd siden jeg har hatt disse murringene i dag...men har ikke blødd da:)

kan det være noe som skjer kanskje??;) men er vel egentlig litt for tidlig etter inseminasjon til å merke noe ....??? eller...hva har dere merket??

Skrevet

Ikke noe å bekymre seg for...! Jeg har hatt sånne murringer flere av gangene jeg har blitt inseminert, fra dagen etter eller et par dager etter, og så har det vart i noen dager. Verst var det aller første gangen jeg var nedover, og da ble jeg faktisk gravid :-) Jeg spurte dem første gang jeg var nede denne runden, og det er visst helt vanlig. Livmoren blir litt irritert av at det kommer en masse væske inn i den - det er den jo ikke vant til! Og det påvirker i alle fall ikke om du blir gravid eller ikke - for det ble jo jeg :-)

Lykke til med ventingen - blir nok noen lange uker for deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...