Gå til innhold

April: Hei,hei=) husker dere meg?? =)

Anbefalte innlegg

eller har dere glemt meg?? hehe =))

er ikke så mye her for tiden,mest på nettby nå,så hvis noen av dere er der,så legg meg til som venn, kaller meg mumtilto

=)

Vi skal foresten gifte oss =))

11.10-08 blir vi herr og fru =))

gleder meg vilt,hehe =)

ellers går det bra=)

Simen sliter på langt nær så med astman nå etter å ha fått ny medisin.

Så har han fått forstøverapperat,jonasmaske,å nå har han fått innvilga CP-ball (treningsball) pluss en kiddmaster (sånn treningsgreir de har hos fysioteraputer,bare dette er for barn)

dette skal han bruke for å trene nakken,pluss for å holde astman ved like =))

Han skal til hudlege imorgen,eksemen hans er ille nå,og vi får ikke kontroll over det,bare kjøttsår hele han,pluss prikker over hele kroppen som kommer å går hele tiden.

han skal ogsp utredes for magen,har enda løs mage,sånn av og på,ene dagen sier han at han tisser,men så er det bæsj som kommer,men det bare renner,dagen etter er han hard i magen...

Så blir det kanskje ny Ph-måling også,han har begynt å gulpe igjen =((

Lillebror er heldigvis frisk å rask,merker ikke mye til astman hans da,så er han blitt en kløpper på å gå rundt bordet nå,hehe,står i noen sek selv også,liker ikke å krabbe,gjør det hvis han selv vil,men åler aller helst=)

Kan si hadet,og vinker samtidig,kan si mamma og pappa,hvis han absolutt vil,hehe,og bø, og huff..hehe =))

Er ca 8,3kg,skal på kontroll nå i februar,så får se nærmere da=)

Ellers har vi foreldre det bra,gubben er endelig blitt frisk etter lungebet,nyrebekkenbet,og streptokokk infeks. i halsen,så er vel min tur snart..hehe =)

men har ikke tid,skal planlegge bryllup jo,hehe =))

går det bra med dere??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136788045-april-heihei-husker-dere-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvem er du??? hehe... neida... :)

Simen skal virkelig få alt han.. Blir helt svett av å høre om alt han får gjennomgå...

Her går det fint. Knerten prøver å reise seg midt på gulvet uten å støtte seg til ting. Blir sående et sekund så er han i gulvet igjen..hehe.. Sier fint lite. Hadde, er vel det eneste. Men babler i vei.. Helt slutt på åling her, bare kryping og gåing. Skubber stoler og ting foran seg. Men vil ikke gå når vi holder han i hendene.. Han er 10 kg og 76 cm lang nå.. Aktiv kar.. Går stadig i gulvet med et brak...

Snuppa har begynt å lekegrine. Hulker for den minste ting.. hehe.. Litt vittig også.. Og har virkelig skjønt rollefordelingen her i huset..hehe.. JEg sier at hun ikke får spille data for dataen er ødelagt " Pappa e mann, han kan fiksa dataen vår, han!" *fnis*

Så moro at dere skal gifte dere!!! Kjempegøy!! Gratulerer!!!

Nå må jeg pakke ferdig. Skal kjøre til flyet om en time...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...