Maddys_mom Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Er det noen andre fra Houston her eller noen som har planer om å flytte til Houston?
Siddisen Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Hei. Ja går med planer om å flytte til Houston etter at småen er født. Har termin i August. Bor du der eller skal du flytte dit? Trives du?
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Heisann! Jeg bor i Houston og venter min andre amerikaner i sommer:)
Siddisen Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Hei begge to Hvor lenge har dere bodd i Houston? Har dere noen råd om hvilke bydeler/forsteder som er å foretrekke for barnefamilier? Vi er begge fra Norge og har en sønn på 4 fra før.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 Hei! Hvis dere flytter hit for at mannen din skal jobbe her, maa dere tenke paa at det er ok aa bo ikke saa langt i fra jobben hans - for det er mye trafikk her. Jeg vet om mange familier med barn paa din soenns alder som bor paa vestsiden - Et boligkomplex som heter San Brisas for eksempel. Det ligger paa eldridge parkway, mellom westheimer og briar forest. De har ogsaa gode skoler der, Montesorri f.eks, som ligger i paralellgata. Det er viktig at mannen din faar det dekket av jobben, for det er ganske dyrt der - tror det er naermere 250 dollar i uka. Selv valgte vi aa bo i hus naerme Galleria omraadet, fordi vi skal vaer her i mange aar. Har vaer her 3 aar naa, og skal i allefall vaer 3 aar til. Og fordi det er mer 'space' om du skjoenner...Du har ikke saa mye privatliv paa boligkomplex - og ingen hage eller privat basseng. Men de har basseng og treningssenter paa de fleste boligkomplexer som er felles for alle. Fordelen som damen i huset er at du blir kjent med andre i samme situasjon - og du er aldri ensom...det er mange nordmenn der! Ellers er det fint i Rice village...det er noen nordmenn som bor der ogsaa. Det er veldig fint sted men en fin park i naerhet4en som heter memorial park om du liker aa gaa turer...Der er det ogsaa montesorri skole for soennen din. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå