Mamma mø har snart 2 ♡ Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Jobber dere eller går på skole? Noen som er sykmeldt fra jobb? Er selv lærling å jobber 100%, alle synest jeg er så ung å sprek.. men gud, så sliten jeg er.. Vil helst bli sykmeldt (vertfall på deltid)! men men, vil ikke bli sett på som lat! er 31+6 uker på vei:)
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 jeg jobber, er 14 uker, og har planer om å jobbe en god stund til hvertfall.. men gjør meg ikke noe å bli sykemeldt etter 6. mnd heller egentlig ikke hvis det er behov for det iallfall.. er jo ikke å være lat da : )
KoBe*Lucas født 5/4-08<3 Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Heia jenter ser at vi alle her er en 1988 modell sjøl går jeg siste året på vg. kokk & restaurant fag. Er nå 30 + 3dager på vei.. i følgen legen så er termin min den 18 april så det er nå ikke lenge igjen .. jeg bor i bodø ilag med typen min som jeg er giftet med i fjor sommern og vi stor gleda oss til babyn våres .. Fikk med oss at vi vente en liten gutt ilag så gjett om *pappan* er stolt og lykkeli hehe.. ellers korsen er formen deres da ?? klem klem
Mamma mø har snart 2 ♡ Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. februar 2008 Formen e fin igrunn, men selfølgeli e alt mye tyngre nå da:) Ja, gutt i vente her ogsåå.. jore nok kommende pappan litt ekstra stolt ja:) hehe Hvor lenge har du vert sammen med kjæresten din kobetai? Tenkte på siden dere er gift å greier;)
KoBe*Lucas født 5/4-08<3 Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 hehe dt begynner å blir veldig tungt her å klare neste ikke å ta på mæ sokke mine :S hehe .. er vel gått opp ca 15 kg :/ .. var ikke mer enn 46 kg før æ ble gravid .. jaujau. typen min er 1 år eldre enn mæ og vi har nå vart ilag i litt over 2 år det er ganske komisk da, etter sånt 2 mnd etter bryllupet våres fant æ ut at æ var 7 uker på vei :S så graviditeten var ikke planlagt men vi har nå alltid snx mye om barn så dt kom som en overraskelse hehe korsen er dt me dæ og din kjæreste da ? ..
Mamma mø har snart 2 ♡ Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. februar 2008 Jepp, har gått opp 14 kg jeg, var 50 før:) men meen.. typen min er 4 år eldre:P har vert sammen 2 år nå den 14 så ikke vert ilag såå lenge når jeg fant ut at jeg var gravid, men de går veldi bra:) å gleder oss veldi til gutten skal komme.. Har dere funne navn til gutten da?
KoBe*Lucas født 5/4-08<3 Skrevet 8. februar 2008 #7 Skrevet 8. februar 2008 åååhh dt er nå søtt hehe så dere har sånt 2 års dag den 14 Valentines day hehe .Vi har funnit 2 favorit navn men har helt ikke bestem oss enda, så det blir enten en Kevin eller Lucas .. hehe enn der da ??. Grua du dæ til fødsel da ?..
Mamma mø har snart 2 ♡ Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. februar 2008 Ja:)) Nei vi har faktisk vert innom både kevin å lucas:p hehe arti! Men, nå er det mest olai.. men vi er ikke sikre ennå Off fødselen ja.. ja grua meg til å me til å være på sykhus jeg:p hehe.. men er såpass lei av å gå gravid, at jeg regner med at jeg tenker nok mest på å bli ferdi du da?
KoBe*Lucas født 5/4-08<3 Skrevet 9. februar 2008 #9 Skrevet 9. februar 2008 hehe så kult at vi tenkte på samme navn da men Olai syns æ nå dt er veldi velig søttt ^^ nåå.. *cute altså* Må si at æ føler likens som dæ ang fødsel.. har bare lyst til å få guttongen ut nå slik at vi kan kose med hn og blir kjent med hn <3 godt å være gravid men lang ventid :/ tungt og slitn .. æ både grua og gleda mæ til fødsel, mest gleda da<3 får vel pine mæ med smerte i noen timer bare alt går fin og ongen kommer ut frisk å sånt så er alt så bra så hehe. terminen din da ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå