Gå til innhold

Kom an jenter, la oss få litt gang på dette forumet!

Gjest

Anbefalte innlegg

Synes det blir så lite nytt her jeg, så kom igjen; still spm, fortell en vits, skriv om deg selv, hvordan du har det for tiden, hva du tenker/føler osv!

Er vel ikke den eneste som synes det går litt treigt her inne? Er vi så få at vi så vidt klarer å holde noe nevneverdig form for liv her?

Tralalalala.. Dette blir spennende!

Fortsetter under...

hei!

e me på den at me må få igang litt liv her inne!:D:D

såe jah!:P

Eg har d for tiå egentli ganske bra!=) e ganske masse sliten å har endel halsbrann, men ellers så e formen bra.. Begynne å bli kvitt kvalmen(trur eg). Har jaffal blitt krafti redusert! Någe så eg e evi takknemli forr!

Å nå i helgå så ska meg å typen flytte samen, d blir kjekt å spennendes! men åg litt skummelt!! Har jo aldri budd samen me andre enn familien før, så blir en stooooor omveltning. Men går seg nok til det og! så dette her e den siste natta eg sove hjemme før eg flytte ut å blir "stor" jente!:P (komme eg någn gång t å bli d???:P)

Så ska eg snart på ultralyd!! e "bare" to uke ijen!=)

Dette her blei egentli ganske masse:p

Så nå får någn andre overta!!:D

*Sje skuff meg nå* hihi

Det er treigt her ja, ALT for treigt :-P så bra at noen gjør noe med det!

Har det litt vanskelig for tiden jeg :-/ På søndag skulle jeg egentlig hatt termin med den lille gutten min :-( Men må istedet besøke han på minnelunden. Det er så vondt å tenke på at jeg skulle hatt en nydelig liten gutt her nå...

Men på en måte så ser jeg jo en mening i det også, han kunne rett og slett ikke vokse opp fordi han hadde for mange "feil".

Hadde håpet at jeg skulle være gravid igjen innen terminen, men sånn har det ikke gått da, men tror det blir en fin og trist dag likevel.

Skal bli godt å sutre litt til kjæresten i alle fall :-P

Også håååper jeg at jeg får EL denne helgen da, så kanskje det sitter en spire snart her og ;)

Jaja, det var litt skravlings fra meg, hvordan er det med dere andre? hva skjer i livene deres? :)

Så trist da, Nonnings. Men det er viktig som du sier, å se at det var en mening med det. Snart har du nok en ny spire i magen, og den gangen går det nok mye bedre skal du se :) Bra at du har en minnelund å gå til da, er sikkert veldig fint å ha en plass å besøke :)

Med meg skjer det ikke noe spesielt, bortsett fra at jeg skal teste imorgen. Fikk billigstripsene i dag, så nå har jeg 10 stk liggende i skuffen (ei venninne skal ha 5). Skal selvfølgelig poste resultatet inne på bim :) Er også veldig glad over at jeg endelig har funnet ut at jeg kan bruke de flotte buksene som jeg har gjemt unna bak i skapet. Kom ikke på det før nå, at siden jeg har så mange lange, løse topper, så kan jeg jo bare bruke en hårstrikk i livet! Så alle de kule buksene kan nå brukes igjen, og ikke bare de 2 som fortsatt passer, hehe! Jippi!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...