christinajentå "høygravid" Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Må progynova tas på samme tid hver dag? guuud eg blir trøtt av dem... noen som har merka at de har fått dårlig søvn av dem? eg er trøtt hele dagen, men klarer ikke sove om natta... er urolig og har en del nattesvette... andre som har det slik?
74skytte Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Jeg merker ingenting, og er nesten bekymret for det. Trodde jeg skulle merke noe til dem. Har hatt litt problemer med å sove, men vet ikke om pillene er årsaken. Har tatt de i 7 dager nå. Jeg tar de når jeg står opp og når jeg legger meg. Har ikke vært nøye med tiden. Burde jeg det tro? Det står ingenting om det noen steder. Bare at de skal tas om morgenen og kvelden. Hvilken syklusdag er du på?
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Jeg var ikke så nøye på hvilke tider jeg tok de på. Tok de tre ganger om dagen, og klarte overhode ikke ta de på samme tidspunkt hver dag, men slimhinnen vokste fint allikevel:O) Var veeeeldig trøtt på dagtid, sov godt på natta. Merket ikke noe til nattesvette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå