Thea Marie* med 2 småtroll * Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Jeg hadde termin 30. mars men bli innlagt pga kort livmormunn. 1,5uke senere ville de ikke vente lengre og riene startet. De ble prøvd stoppet uten hell, og på morgenen den 6.februar ble de født. Jenta kom på vanlig måte og var 1870gr og 43cm, mens gutten var 1920gr og 45 cm. Han ble tatt med keisersnitt. De er begge i veldig god form med tanke på at de kom såpass mye før tiden. De ligger sammen i åpen kuvøse og har ikke behov for pustehjelp...
Sol med 2! Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Gratulerer med flott barn! Ikke værst at de er så store, nå de kom (hva blir det) 8-9 uker for tidlig. Han jeg spørre hvorfor det beli keisersnitt med tv 2? Hvor lenge må du regne med å være på sykehuset? Lykke til med alt framover!
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Gratulerer med tvillingene. Flott at det går så bra med dere alle. Kose dere og lykke til fremover. God klem.
bøllefrøene Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 gratulerer så masse!! så bra at barna ble så store. hvilken uke ble de født i.. uke 31? Hvor fødte du.. og var du fornøyd med behandlingen du fikk? jeg har også fått målt enl livmorhals på 1,5 men gjør ikke noe for å stoppe meg siden jeg har akkurat var i uke 34. hm.. har ikke skjedd noe enda.. kos deg masse med barna..
trønderpia 35 Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Gratulere så mye. Bra det er bra med de små.. Skjønte det var noe på gang, de var så travelt opptatt pleieran den formidagen. Dro hjem den formidagen vi, så no koser vi oss hjemme. Lykke til videre da
Thea Marie* med 2 småtroll * Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. februar 2008 Jeg var 32+6 og hadde fått lungemodningssprøyte tidligere. Gutten ble tatt med keisersnitt for han lå med hodet med men med føttene i ansiktet, jeg følte ikke riene mer etter at jenta kom og åpningen gikk fra 10cm til 5-6cm. Jeg er på St. olavs hospital og det har vært helt greit her så langt i hvertfall. Vet ikke hvor lenge vi må være her. Det kommer helt an på hvor fort jeg får nok melk til de og kommer meg inn i det med amming og hvor fort de blir store nok/sterke nok til å spise selv. Men de suger allerede riktig da De skal hete Ingeborg og Simon...
treengler:):):) Skrevet 10. februar 2008 #7 Skrevet 10. februar 2008 Hei der Gratulere med tvillinger så fantastisk :) lykke til viderer
Jente73_tvillinger Skrevet 11. februar 2008 #8 Skrevet 11. februar 2008 Gratulerer så mye med Ingeborg og Simon Heldigvis er vi så flinke i dagens norge at i uke 32 går det jo stort sett bra, håper dere koser dere. Hvordan går det med melkeproduksjonen?
Rakri Skrevet 14. februar 2008 #9 Skrevet 14. februar 2008 Gratulerer :-) Så små de må være.. Mine var 2620 og 3010, og alle synes jo de var kjempesmå babyer (selv om de var store til å være tvillinger, kom i uke 38). Så flott det går fint, og at de puster selv. Mine var også født ved St.Olavs, og vi var meget fornøyd med all oppfølging både i svangerskapet, under fødsel og på barsel. De er flinke.. Bor dere i Trondheim?
Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 14. februar 2008 #10 Skrevet 14. februar 2008 Gratulerer! Så godt at det gikk så bra for deg og de små. Og deilig for oss andre å vite at det kan gå så bra til tross for at de ble født for tidlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå