Gå til innhold

Press i underlivet

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som kjenner at det presser på i underlivet? Jeg er i uke 19 nå og har hatt dette i 3 uker. Forrige fødsel revnet jeg en del og ble en del sting. Jeg plagdes med skikkelig press de første 2 mdn og måtte sette meg hele tiden. Og nå synes jeg kjenner igjen følelsen. Har vært til legen, men hun fant ikke noe svar foreløpig. Trodde det skyldes urinveisinfeksjon, noe som jeg nå har fått medisen for. Men har presset enda....

Er det noen som har det likedan?

Fortsetter under...

uff ja, kjenner meg igjen. var hos fastlegen og nevnte dette. han spurte om jeg kanskje hadde bakovervendt livmor. aldri hørt at jeg skulle ha det. dette er mitt 6 svangerskap. ble sendt til gynekolog som ikke så noe galt. han snakket også om infeksjon osv. tok prøver alt er ok.

jeg mistet vannet i uke 29 i forrige svangerskap. barnet lå i seteleie, hadde samme symptomer da. det samme med mitt barn nr 2 i seteleie, skikkelig "tung følelse" nedentil. men dette barnet ligger rett vei.

vi får nok bare ha det sånn. det er tydeligvis ikke noe grunnlag for bekymring.

Takk for svaret Ja håper at det ingen grunn til bekymring. Jeg jobber som danselærer og er litt ekkelt når jeg ikke vet hva det skyldes, og blir da litt engstelig for å gjøre jobben fullt ut.

Skal snakke med legen en gang til... nå som urinveisinfeksjone er borte og presset er der enda....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...