junijente 08 + augustbarn11 Skrevet 7. februar 2008 #1 Del Skrevet 7. februar 2008 nå blir jeg snart helt gal av meg selv altså, er så sentimental at det er helt flaut.. kan begynne å gråte av ikke noe, på vei til jobb her en dag sluttet abs og antispinnen på bilen å virke, har lang vei til jobb og var litt dårlig føre på veien, da ble jeg bare så frustrert og synes det var så ille at jeg var helt på gråten der jeg satt alene i bilen å kjørte til jobb..bilen funket jo helt fint forde den, men er det virkelig mulig.. alt mulig av tv serier, greys anatomy, home and away ja til og med cæsar kan jeg grine av altså.. og nå i det siste så har jeg kjent veldig mye spark og aktivitet i magen, har sittet å sett på bilder og ultralyd filmer på nett i uke 23 som jeg er nå, og nå hver gang babyen sparker så tenker jeg på hva jeg faktisk har i magen og tenker på de bildene og filmene jeg har sett, og dette er jo selvfølgelig så rørende at jeg kan begynne å grine..hehe, er dette virkelig mulig?? er det noen andre som har det sånn, eller er det bare meg som hra blitt helt tullete?? har også begynt å få vondt i korsryggen og som et belte rundt og ned til lysken, akkurat som sterke mensensmerter, verker ligsom, er dette et tegn på at bekkenløsning er på vei eller hva? vet ligsom ikke hvordan dette kjennes ut.. har en krevende jobb der jeg går og løfter mye, så bør vel kansje være litt forsiktig og ta disse tegnene litt på alvor? håper noen andre har litt erfaringer å dele med meg så jeg kan forstå meg litt mer på dette her ;-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136785288-litt-av-hvert-jeg-lurer-p%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Verpehøne Skrevet 8. februar 2008 #2 Del Skrevet 8. februar 2008 Hei. Jeg gråter også av alt og ingen ting. Det er vel bare noe vi må leve med om dagen! Ift smertene du har i korsryggen, har jeg også hatt dette og jeg nevte det for jordmor. Hun sa at det var kroppens måte å siifra om at jeg hadde gjort for mye. Og at jeg skulle sette meg ned og roe ned hvis de kom igjen. De skulle da gi seg etter kort stund, hvis ikke skulle jeg ringe føden. Nevn det for jordmoren din og hør hva hun sier. Jeg er selv fysioterapeut og jeg synes ikke det høres ut som bekkenløsning symptomer. Ved bekkenløsning får du smerter foran ved symfysen. Og Bekkenlåsning bak i bekkenleddene Lykke til videre Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136785288-litt-av-hvert-jeg-lurer-p%C3%A5/#findComment-136794663 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonemor 28 år Skrevet 10. februar 2008 #3 Del Skrevet 10. februar 2008 Heia Æ har også blitt mye mer følsom. Gråt ganske mye fra før av, er rimelig lettrørt men nå har jeg også fått mye andre sterke følelser som sinne, frustrasjon etc. Stakkars samboeren min, han får gjennomgå noen ganger... Har også smerter nederst i halebeinet, nedover rompa og foten... det kan være isjiasnerven som er i klem. Men jeg er sykmeldt fra en ekstrajobb jeg har i klesbutikk i tillegg til min vanlige jobb. Tror det er lurt å ta det med ro når kroppen sier fra... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136785288-litt-av-hvert-jeg-lurer-p%C3%A5/#findComment-136806702 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå