Hildeks Skrevet 7. februar 2008 #1 Del Skrevet 7. februar 2008 Terminen min var 20.november, men jeg var sikker på at prinsessa min kom før tiden. Hun er min første, så alle sa at jeg måtte belage meg på overtid. Det var tidlig på morgenen 01.november, sambo var dratt på jobb,og jeg gikk hjemme. Da så jeg at det var komt mye slimaktig, rødt i trusa og på papiret, ringte jm som sa at det var nok slimproppen som gikk og at det som regel tok flere uker fra den gikk til noe faktisk skjedde. Men jeg kunne ikke egentlig tro på det, jeg var sikker på at jeg kom til å føde idag. Så jeg dusjet og pakket en fødeveske og en barselbag. Lagde niste til sambo og gjorde allt i stand. Rydde hjemme glemte jeg egentlig. Så da sambo kom fra jobb, kjente jeg at jeg hadde kynnere, som var sterkere enn de som har vært før. (var plaget med vonde kynnere siden uke 25) Vi lot det gå sin gang og gikk å la oss. Jeg fikk da så utrolig vondt at jeg var sikker på det var rier. Ringte føden kl 11.30 og de sa jeg kunne komme med en gang(bor over en time fra), siden de ville sjekke om jeg var moden og åpning osv. Jeg sa jeg kunne se det an. Så jeg og sambo satte på film på soverommet. Sambo sovnet og riene økte. Da klokken var 03.00 gjorde det så vondt at jeg vrei meg i smerter. Sambo ringte da føden som sa vi skulle komme med en gang. Vi var framme på sykehuset kl 04.30, og en kjempekoselig jordmor tok imot. De sjekket og jeg hadde 3 cm åpning. Fikk et kjempekoselig rom og ny jordmor kom på kl 06.00 hun hadde med seg en kjempesøt jmstudent. Så fra 6 og utover dagen ble jeg dobbelsjekka hvær gang, først jm, så jmstudenten. Timene gikk, jeg traska att og fram, ned i badekar og opp av badekar, da det kom ny jm på vakt hadde jeg 6cm og la meg i badekaret igjen. Ble liggende i flere timer, pratet i telefon og hadde det relativt greit mellom de j**** takene som kom uregelmessig og ofte. Jm ble relativt overrasket over at jeg hadde fått så mye åpning med så uregelmessige rier. men da jeg hadde 9 cm var det opp av badekaret og opp i fødselsenga. Fikk en sprøyte med morfin i badekaret, og skalv og var så svimmel at to jm hjalp meg opp i senga. Lystgassen gav jeg opp, ble bare svimmel og holdt på å besvime! Så skulle jeg presse, jeg pressa og pressa så jeg var både gul og blå, jm sa ikke stort annet enn at jeg skulle presse. Så kom det plutselig flere inn og en ganske stor dame tok tak i benet mitt og pressa det mot brystet. Jm pressa så voldsomt på klitoris at jeg tok bort handa hennes. Pressa bare et par ganger før vetla mi sklei ut av meg, Gud for en utrolig følelse! Og følelsen av den våte, varme og goe kroppen som lå på magen min kjenner jeg enda om jeg tenker på det. Snuppa er nå blitt 3 mnd og verdens beste! Måtte sy to sting i de indre kjønnsleppene, og det var jævlig det! jeg hylte og vetla på magen hoppet. Det var faktisk verre med den lokalbedøvelsen før hun skulle sy, enn det å faktisk føde!!! Vil gjøre det igjen! Hadde en utrolig fødsel! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136785080-endelig-lille-vennen-min/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå