Gå til innhold

Flere som ikke har noen symptomer enda??

Anbefalte innlegg

Jeg har tatt to tester, og begge viste positivt. Har ikke hatt mensen siden rundt juletider, men kjenner ingenting på kroppen. Er det normalt? Var dårlig i uke 4, men tror det hadde med at mange rundt meg var syke (var kvalm, hadde feber etc.) Ellers merker jeg lite og det bekymrer meg. Er generelt sliten og trøtt, men tror det har minst like mye med stress på jobb, mye reising og lite søvn. Har vært gravid en gang før (da var jeg 18 -nå er jeg 26) og da var jeg konstant kvalm (tok abort ca uke 8) og dårlig. Skal til gynekolog på tirsdag, men akkurat nå føles det veldig leenge til. Noen som har opplevd det samme?

Fortsetter under...

jeg har fortsatt lite symptomer, er 9+3 i dag. merker det liksom bare på kroppen at det vokser noe inni der. har ikke vært kvalm i det hele tatt, men har begynt å få vondt i ryggen... bekkenløsning??? håp at du slipper unna, det er deilig. Lykke til videre. =)

Kjenner også minimalt. Litt øm nederst i magen, men elles som før, verken kvalm eller spesielt sliten. Alle er forskjellige, så trur ikkje du skal bekymra deg. Det er jo bare det at ein alltid høyrer mest om dei som har det fælt!

har en sønn som snart er 1 år, og var skikkelig pusken da jeg gikk med han . Kvalm og ufattelig trett og sliten i begynnelsen. Kraftig bekkenløsning som resulterte i full sykemelding fra uke 20 ca. Nå har jeg nesten ikke kjent noe på det foruten litt strekking i siden av magen hvis jeg reiser meg for raskt eller tar bråe bevegelser. Måtte faktisk ta en ny test ei uke etter jeg hadde testet positivt, fordi jeg faktisk begynte å lure på om den første kanskje hadde vist feil. :)

Hei!

Samme her! Merker ingenting! Er i uke 8 nå, og eneste jeg begynner å merke er ømme bryster..... Det er litt merkelig for med mitt første barn som nå er 3 år, var jeg tidlig kvalm, vondt i magen og veeeeldig trøtt. Jeg har også måtte tatt to tester bare for å være sikker, skal til legen på mandag for første gang =) Men så har jeg også hatt veeeldig mye stress på jobben for tiden, så jeg trur ikke jeg har fått sjangs å kjenne etter på kroppen. Kanskje det blir gutt denne gangen, er du ikke morgen kvalm så sier de at det er stor kjangs for at det blir gutt =) Vi får bare krysse fingrene å håpe at vi er like frisk gjennom hele svangerskapet. Lykke til =)

Vi er de "velsignede"! Jeg tipper det er mange kvalme som misunner oss veldig! Vi må bare være så utrolig takknemelige - tenk å være "fyllesyk" HVER morgen i månedsvis... Jeg er trøtt om kveldene, litt oppblåst mage og litt såre bryst, men betaler GJERNE den lille prisen! Er nesten 10 uker på vei og i storslag!!!

TJO-ho!!!!

Annonse

Jeg begynnte vel i grunnen å kjenne symtp før jeg tok testen.... ømme bryster, men trodde dette var pga jeg venter mens. jeg tok selve testen 3 uker etter forventet mens.

nå er jeg i uke 7+6 dager.. er veldig kvalm,trett, og fortsatt ømme i brystene(varrierer fra dag til dag)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...