Gå til innhold

Netthandel av barnevogn og utstyr

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å kjøpe Easywalker Sky fra utlandet. Hadde også planer om å kjøpe bilstol - Maxi Cosi Cabrio. Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med hvilket nettsted/nettbutikk som er best og billigst? Med "best" mener jeg de som har en god garanti å skilte med. For hva gjør man dersom vognen får en skade el.?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136784820-netthandel-av-barnevogn-og-utstyr/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk min easywalker sky fra babyjungle i dag, en uke etter at den var sendt. Det er vel der jeg har sett den billigst. Har også sett masse positive tilbakemeldinger fra det nettstedet, de er veldig flinke når det gjelder reklamasjon. En easywalker sky med sportsdel kommer vel på ca. 3700 ferdig med frakt og moms. Tror dessverre ikke de har bilsetet du er på jakt etter, da.

Får du en skade eller det er noe med garantien sender du bare en mail. De har rykte på seg for å være kjappere enn butikker her i Norge.

Ja, Babyjungle er en super butikk som setter kundenes tilfredsstillelse i høysetet! Anbefales. Hører mange som sliter med laange leveringstider og problemer med kommunikasjon med div andre utenlandske nettbutikker, men mine erfaringer med babyjungle er bare gode. Og jeg har heller aldri sett noe negativt skrevet om de her inne, og da har det vært skrevet mye om de her... Mye skryt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...