lengter daler ned i skjul... Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 det ligger en liten og koselig big horn en sidegate rett ved eldorado kino )
mamma >to gull Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Kan anbefale KLOSTER for en romantisk date.. Driiit koselig restaurant som ligger nede under bakken,masse stearinlys og god mat. Veldig koselig - jeg har vært på 2 dater der;)
Januarjubel! Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Dr. Kneipps vinbar i Markveien, serverer mat også. (Uuups, der avslørte jeg visst en godt bevart hemmelighet).
mathi Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 mother india ved børsen. Tror den ligger i Fred Olsensgate. Dinner på andre siden av gaten for nasjonalteateret- . Begge to er fantastiske.
Ducchini Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 Aprilboy : jeg skulle også til å anbefale Klosteret, den er helt rå, og så har de veeeeldig godt mat der:-)
Venezia 1 Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 7. februar 2008 Har hørt mye om dette Klosteret. Hvilken type mat serverer de der da?
Ballongmage Skrevet 7. februar 2008 #10 Skrevet 7. februar 2008 Ser ut som det er mange som kan anbefale klosteret. Hvilken restaurant er det? Tenker på pris,antrekk osv. og hvordan finner jeg frem? Skal ligg på sas hotellet (tror det er ved slottet?) er altså ikke kjent i hovedstaden..
petite fleur Skrevet 7. februar 2008 #12 Skrevet 7. februar 2008 Tror ikke klosteret er av de biilligste ;-) Hvis jeg ikke husker feil, ligger det i Fredensborgveien. Det er rett forbi Deichmanske bibliotek og til høyre.
mamma >to gull Skrevet 7. februar 2008 #13 Skrevet 7. februar 2008 Jepp,ligger i Fredensborgveien;) Jeg er driit dårlig på veiforklaring,men ligger kart på hjemmesiden deres (tror jeg)
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #14 Skrevet 7. februar 2008 peppes og mc'ern..! heheh, neida :-) jeg har lagt min elsk på Big horn på Aker brygge, men på en annen side er det jo mange resturanter å velge mellom der nede :-) bortsett fra det kan jeg i alle fall anbefal Djengis Khan i passasjen Strøget på det sterkeste :-) veldig koselig resturant med trivelige kelnere og god mat :-)
Piipii Skrevet 7. februar 2008 #15 Skrevet 7. februar 2008 På yayas har de sikkelig god mat. Thai mat;) Et sikkelig artig konsept også. Du får en følelse at du er i Thailand. Plutselig slukker lyset og det kommer en slags flodbølge;) www.yayas.no
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #16 Skrevet 7. februar 2008 Hvis du liker tapas er San Leandro i Vika veldig kos, eller Delicatessen på Grünerløkka
Lekamøia Skrevet 7. februar 2008 #17 Skrevet 7. februar 2008 I kirkeristen ligger en fantastisk italiensk restaurant som heter Baltazar. Nyyyyydelig mat og vinkelnere som kan jobben sin. Anbefales på det varmeste. Rustikk, intim og hyggelig stemning. Se http://www.baltazar.no.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 7. februar 2008 #18 Skrevet 7. februar 2008 høhø..flodbølge..i beste tsunami-stil liksom. nej du frøken, det er regntiden som kommer. Men ja, yayas har gooood mat og er sikkelig laid-back.
Venezia 1 Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #19 Skrevet 7. februar 2008 Bra du oppklarte den der; (S)Tinkerbelle. lurte på hva for et totalt usmakelig sted Yayas var. Ville vært grusomt om det likosm kom en flodbølge!
Yoshigirl Skrevet 7. februar 2008 #20 Skrevet 7. februar 2008 Arakataka! Veldig god mat til en veldig liten penge. Treretters til 279.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå