OsloMor Skrevet 7. februar 2008 #26 Skrevet 7. februar 2008 NUSSE er jo så fint jentepus-navn! Selv har jeg bare guttepuser så jeg prøver å få alle med jenter å kalle de dette;-)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 7. februar 2008 #27 Skrevet 7. februar 2008 Jeg har alltid hatt lyst til å kalle jentepusen min Kattarina, men så ble jeg venninne med en jente som heter Katharina og da ble det litt dumt ) Derfor heter nå pusen min Mizzie. Forrige pusen het Kitty.
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 7. februar 2008 #28 Skrevet 7. februar 2008 Hei. Vi har også nettopp fått oss en pus, Silje hun håpet på ei jente, men forelsket seg i en gutt, jentenavnet hun hadde klart da var Ariel, (hun er veldig prinsessete for tiden, og det var det navnet av prinsessenavn vi synes passet best.) Men så ble det en gutt da, og Silje synes det var så stas med en hun kjenner så hun kalte han opp etter han, så det ble Kaspar Så mitt forslag er Ariel...
MissAntrop Skrevet 7. februar 2008 #29 Skrevet 7. februar 2008 Hvis jeg får en katt skal hun hete Rema Pusen
Heaven har født::) Skrevet 7. februar 2008 #31 Skrevet 7. februar 2008 hadde en når jeg bodde i sverige, het grålle:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. februar 2008 #34 Skrevet 7. februar 2008 min skal hete Alibaba eller Babuska. fordi småen er så utrolig søt når han sier baba og buska :-)
Mamma til 2 jenter..... Skrevet 7. februar 2008 #35 Skrevet 7. februar 2008 Jeg er helt tragisk når det gjelder dyrenavn!! Katta mi heter Espen, det er kanskje ikke et tema??Hehe
Stavangerdamen Skrevet 7. februar 2008 #36 Skrevet 7. februar 2008 Babuska er russisk for bestemor... ha ha. Synes og det er et morsomt navn
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. februar 2008 #38 Skrevet 7. februar 2008 jeg vet :-) småen elsker babuskar :-) det er vist den beste leken som fins. og et genialt navn :-)
<superted> Skrevet 7. februar 2008 #40 Skrevet 7. februar 2008 Når jeg var liten hadde jeg en pus som het Superted:)))) hehe..nå har vi ei lita Turid;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå