Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Hva skal dere ha til velkomsten? Hvilken drikke? Frukt, snacks, hva ? Kanapeer og pris på kanapeer??
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Jeg tror vi har kommet frem til dette: bellini til velkomstdrink. Frukt kanapeer. (lager selv av tropiske friske frukter) Men det kan jo forandre seg om noen har bedere ideer:)
*1+1=2 små* Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 muserende vin/champagne og laksekrem på små brødskiver(fingerfood) naaammeee
pandabjørn Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 tror vi bare skal ha Asti martini, og sider for de som kjører
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #6 Skrevet 10. februar 2008 Tror vi kommer til å satse på champagne blandet med mosell brus el lignende.. De sier det skal være godt.. De har en champagne som heter Moscato, den e kjempe god. Koser rundt 50 kr for 7,5 dl på polet. Har alltid holdt meg til martini asti, Men denne er vel så god om ikke bedre.. Så tror vi kommer til å blande med denne.. Tenkte gjerne å ha et frossent jordbær i hver glass også, det ser jo veldig deilikat ut :-) Som tips til kanapeer kan en jo lage lakse og reke ruller.. Det vil si: Vestlandslefse, eggerøre og laks, eller salat majones og reker, som en ruller i lefsen.. Er utrolig godt. Og så ser det så proft og eksklusivt ut :-) Og ikke minst billig og enkelt og lage selv.. En kan gjerne lage disse rullene dagen før, faktisk bedre da.. Jeg pakker de inn i aliminumsfolie eller plastfolie og skjærer de dagen jeg skal ha dem.
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 10. februar 2008 #7 Skrevet 10. februar 2008 Jeg personlig synes at Asti er så utrolig søt. Vi kommer også til å bruke en type musserende vin og ikke champagne. Bellinis er en blanning av 1 tsk peach likør og musserende vin/champagne. UTROLIG godt og noe nytt som ikke alle har smakt. Ellers så kan man blande hvit vin med sprite brus og har frossende bær i. også godt og billig:)
Vannmann35 Skrevet 10. februar 2008 #8 Skrevet 10. februar 2008 Har lyst til å ha rosa musserende, sjekk tips http://www.aperitif.no/index.db2?id=60709 Ellers blir det nok konfekt dandert fint på fat i tre etasjer, samt jordbær, druer og annen frukt - gjør det litt lettvint der :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå